Gå til innhold

Er mobilen min døden nær?

Anbefalte innlegg

Gjest Nokia3310
Skrevet

Har hatt den ca 2 år nå, og problemet er ladingen. Når batteriet er tomt tar det i underkant av en time før "batteriet er fullt"-meldingen vises i displayet.

For å få den til å lade videre må jeg slå av og på mobilen, da fortsetter den med "lader".

Dette må gjentas og gjentas for å få noenlunde batterikapasitet for noen få dager..

Dette er vel et tegn på at tlf'en er moden for resirkulering, eller?

gardina1365380627
Skrevet

det er nok på tide og kjøpe et nytt batteri,men kjøp orginalvare.

Gjest Nokia3310
Skrevet

det er nok på tide og kjøpe et nytt batteri,men kjøp orginalvare.

oh, kan man det.. vet du pris på slikt no?

gardina1365380627
Skrevet

oh, kan man det.. vet du pris på slikt no?

prisen på nytt batteri til nokiatlf.er nok noe dyrere enn 300,jeg tipper ca.500

Skrevet

prisen på nytt batteri til nokiatlf.er nok noe dyrere enn 300,jeg tipper ca.500

Jeg betalte 298 i fjor, orginalt hos Clas Ohlson.

Hallo forresten :o)

gardina1365380627
Skrevet

Jeg betalte 298 i fjor, orginalt hos Clas Ohlson.

Hallo forresten :o)

er du sikker på at det var orginalen,var så sikker på at de var dyrere,men ingen ting er bedre en det.hallo til deg også,ser du på e-mailen din noen gang?

Skrevet

er du sikker på at det var orginalen,var så sikker på at de var dyrere,men ingen ting er bedre en det.hallo til deg også,ser du på e-mailen din noen gang?

Skal se nå da :o)

Skrevet

198 koster de originale på Clas Ohlson (vet det for jeg har jobbet der og har en mann som jobber der. Og ja, de er originale) :)

gardina1365380627
Skrevet

Skal se nå da :o)

det er bra,men du kan ta det når du har tid...er her hele tiden jeg...

gardina1365380627
Skrevet

198 koster de originale på Clas Ohlson (vet det for jeg har jobbet der og har en mann som jobber der. Og ja, de er originale) :)

dette blir jo bare bedre og bedre,snart er de gratis.det er jo en del år siden jeg kjøpte et nytt,og etter som åra går blir jo ikke prisene på sånne varer det samme.

Skrevet

dette blir jo bare bedre og bedre,snart er de gratis.det er jo en del år siden jeg kjøpte et nytt,og etter som åra går blir jo ikke prisene på sånne varer det samme.

Og ettersom jeg har forstått - grunnen til at de originale selges så billig der er fordi de hadde uoriginale batterier der før til den prisen, men den ble fjerna fordi en mobil med et sånt uoriginalt batteri hadde eksplodert. (Om det var derfor den eksploderte fant de aldri ut av) Men det er jo kjempekjekt å få det så billig da. For det var 3310 du hadde, eller så jeg feil nå? *sjekke*

Skrevet

hehe - var ikke du som hadde telefonen engang - det oppdaget jeg nå. men i alle fall, da er det de batteriene som koster 198,- :)

gardina1365380627
Skrevet

hehe - var ikke du som hadde telefonen engang - det oppdaget jeg nå. men i alle fall, da er det de batteriene som koster 198,- :)

he he,det er en ok pris på batterier,det kan vi kansje være enige om,da de varer noen år.

Kizza1365380506
Skrevet

Skal du kjøpe batteri er det omtrendt like dyrt som en ny mobil. Det er jo alltid noen billige nå dersom du viderefører abb. ditt.

Du, det er ikke laderen som er ødelagt da. Om du lar den stå i kontakten alltid så ryker den etter en stund, eller den tar knekken på batteriet.

Mvh

Skrevet

Et tegn på at du burde bytte batteri iallefall.

Selv har min 3210 dødd i et bad av eplejuice.

Den varte i nesten 4 år ...

*snufs*

Gjest Nokia3310
Skrevet

Skal du kjøpe batteri er det omtrendt like dyrt som en ny mobil. Det er jo alltid noen billige nå dersom du viderefører abb. ditt.

Du, det er ikke laderen som er ødelagt da. Om du lar den stå i kontakten alltid så ryker den etter en stund, eller den tar knekken på batteriet.

Mvh

vi har ca 6 ladere, og problemet er det samme. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...