Gå til innhold

Vil ikke ha kjønnsdrift!


Gjest vil ikke være kåt!!

Anbefalte innlegg

Gjest nonrt45

Fordi jeg er en jævla mongo-raring og i motsetning til alle andre gutter ikke greide å få meg dame i en alder av 17, er jeg dømt til å runke til pikken min blør.

Jeg vil bare kunne sette en strek over dritten og bli kvitt behovet for fitte! Jeg trenger ikke kjønnsdrift fordi jeg aldri kommer til å få sex!

..du er ute etter synes jeg ikke synd på deg, har du ikke behov for å elske noen da, gi av deg selv og bli elsket? Hvis du ser på kvinne som et nummer eller en fitte, tror jeg det er få kvinner som vil ha deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kizza1365380506

    7

  • s_g17

    5

  • sterksvak

    3

  • cathlin

    2

"hva hvis jeg eksploderer en dag og voldtar ei ungjente"

_DET_ styrer du selv. Det er sånn at MAN SELV bestemmer hvilke valg man skal ta og hvilket menneske man ønsker å være (med mindre man er psykotisk)!

Om du gjør det en dag er det noe du har VALGT å gjøre.

Tanker kan man ha, men HANDLING er noe helt annet!

Hva om du forsøker snakke med jentene i stedet for å stirre på puppene deres?

Vær en mann og søk hjelp i stedet for å komme med slike provoserende innlegg om HVA du kan komme til å gjøre!

PS. forstår at du er frustrert, men kanskje det finnes andre løsninger enn å feks voldta ei jente?

En har selv ansvar for sine handlinger.

Kanskje er det mulig å fokusere på noe annet enn å runke til du blør???!

Uansett - skaff deg hjelp hvis du virkelig ønsker å gjøre noe med det du sliter med!

Lykke til!

Hvorfor en ungjente da??? Er ikke kvinner på din egen alder bra nok for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffekoppen31

Dette kan kanskje virke tragisk, men jeg skulle gjerne ha byttet med deg, jeg. For jeg har aldri lyst. Jeg er aldri kåt. Og jeg har lurt på å ta opp _det_ med legen min. For jeg har faktisk veldig veldig lyst til å bli det. Tror det faktisk lettere kunne skaffe meg type. Ikke det at jeg uansett har tenkt å hoppe til sengs med alle og enhver, men om jeg i det minste kunne ha lyst. Sukk. Og nei, jeg tilfredsstiller heller ikke meg selv. Jeg har rett og slett ikke behov for det. Jeg føler ikke kåthet overhodet.

Det er mulig det har med AD å gjøre? (NHD, kan det ha det?) og i så fall har jeg lyst til å slutte sporenstraks, men...

ikke jeg heller, eller det vil si veldig sjelden, jeg tenkerbare på kjærlighet, noe jeg ikke finner for alle er så opptatt av sex noe som kjeder meg..er du kvinne eller mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tantemor432

Helt enig!

Selv har jeg gitt opp damer fordi mitt bilde av drømmekvinnen er urealistisk!

Du er for kravstor, ditt bilde av drømmekvinnen gå på det ytre, du er en mann jeg misliker, fysj...tenk deg om, tenk på mennesket ikke "fitta" din idiot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

..du er ute etter synes jeg ikke synd på deg, har du ikke behov for å elske noen da, gi av deg selv og bli elsket? Hvis du ser på kvinne som et nummer eller en fitte, tror jeg det er få kvinner som vil ha deg.

Jeg tror at alle menn ser på kvinner sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest debutalder er 17

Fordi jeg er en jævla mongo-raring og i motsetning til alle andre gutter ikke greide å få meg dame i en alder av 17, er jeg dømt til å runke til pikken min blør.

Jeg vil bare kunne sette en strek over dritten og bli kvitt behovet for fitte! Jeg trenger ikke kjønnsdrift fordi jeg aldri kommer til å få sex!

Hvis du er 17 år, er det flere gutter som er like gamle som deg som ikke har hatt sex, enn det er som har hatt sex.

http://www.parforhold.no/DefArticle.aspx?articleID=38&forumID=11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest herreminhatt

dette var en veldig intresang diskusjon.. er du 17 eller 30 egentlig?

jeg er 17 ihvertfall.. har heller ALDRI fått meg noen kjæreste og skjønner absolutt tankegangen din.. jeg har tenkt på det før, jeg har også lyst til og bare bli kvitt hele greia... jeg kommer også til og voldta en ungjente snart.. og det er skikkelig seriøst, særlig fordi jeg er litt pedofil også... men da har jeg sikkert bare blitt fordi grensene mine på jenter jeg vil ha er strukket seg så veldig... jeg ville gjort hva som helst for og hatt en vilkensomhelst jente... jeg driver for øyebelikket og trener mye og slanker meg kanskje litt... prøver hardt for og kunne få meg en kjæreste når jeg begynner på ny skole til høsten, og det er VELDIG vanskelig for og meg og vente... jeg har bare så sykt lyst på en jente.... *snufs*

syke menn og gutter...pedofile hele gjengen...stygge vesener, tror Gud har gjort en stor feil når han skapte mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

Min bror var i samme situasjon som deg. Ikke at han ville eksplodere eller noe sånn, tror jeg. Men han traff sin samboer når han var 30, de flyttet sammen da og er fortsatt sammen 15 år etter. Det jeg mener, det er håp for alle.

Men for å bli kvitt denne følelsen du har nå og for at du ikke skal eksplodere, bør du ta kontakt med noen straks. En psykiater/psykolog bør være det beste. Uansett om det er det rette for deg å bli kastrert må du helt sikkert igjennom en psykiatrisk test uansett. Det er jo ikke akkurat å bare gå på apoteket på en måte. Han kan vurdere hvor alvorlig disse følelsene dine er.

Mvh

La oss glemme denne debatten, ok, jeg skal snart til psykolog og da håper jeg at jeg kan få noe som stopper dritten, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

ikke jeg heller, eller det vil si veldig sjelden, jeg tenkerbare på kjærlighet, noe jeg ikke finner for alle er så opptatt av sex noe som kjeder meg..er du kvinne eller mann?

Mann, 31 år.

Yrke: Byorignial, raring, mongo, stygging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henny15

Jeg tror at alle menn ser på kvinner sånn.

Hvis det er sant, VET jeg at jeg ikke vil ha en mann en dag, fysj og fy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

Jeg reagerer på dette voldtektspratet - skal det være liksom en spøk?

Er dere klar over at personen som voldtas er en PERSON? At voldtekt er en svært alvorlig forbrytelse?

Mener dere at seksuell frustrasjon kan sammenlignes med den torturen det er å bli voldtatt, samt leve med det etterpå?

Hvis dere har så lite forståelse for andre mennesker, er det ikke rart dere ikke får dame.....

Sorry. Men jeg vil fjerne kjønnsdriften min for å UNNGÅ å bli overgriper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

Siden du synes barneskolen din var helt jævlig, skal noen andre, som ikke plaget deg på barneskolen, få det like jævlig? Ja, det høres jo veldig rettferdig ut. Stå på! Straff flest mulig uskyldige! Lag mest mulig faenskap for andre - det er derfor vi er her på jorda!

Du vil bli "drevet til" dette. Så du er ikke en mann med egen vilje, da?

Jeg synes ikke dette forumet skal brukes til å spøke om slikt.

Hvis du begår en voldtekt, er du kanskje heldig og får terapi for problemene dine i fengslet. Hva med å få hjelp før den tid? Så får du dame og slipper å sitte i fengsel.

Jeg vil ha åpenhet rundt problemer med kjønnsdrift hos menn.

Mange menn er som meg, med store problemer som ikke gjør at de kan få seg kjæreste, f.eks. fordi de er lettere psykisk utviklingshemmede eller har blitt mobbet så mye at de ikke orker å være i nærheten av andre folk.

Er det ikke rett og rimelig at folk som ikke vil ha kjæreste, ikke vil onanere, ikke vil tenke på sex eller stirre på damer får medikamenter som kan stoppe eller minske kjønnsdriften sånn at mindreverdighetskompleksene deres rundt sex ikke blir en altoppslukende besettelse.

Til slutt vil jeg bare si at jeg er veldig lei hvis jeg har såret eller skremt noen her, spesielt du som skrev innlegg om voldtekt.

Jeg er bare så lei av at de seksuelle frustrasjonene mine har overtatt livet mitt fullstendig. Jeg har masse problemer som gjør at jeg ikke forstår andre mennesker og jeg har aldri fungert i situasjoner der det er naturlig å finne seg venner eller kjæreste. Jeg er fiksert på sex, selve akten og det er det som gjør meg deprimert. Jeg har prøvd å finne meg en kjæreste på nettet, men jeg klarer ikke å skjønne hvordan andre tenker og føler, så jeg kan ikke få igang noe forhold. Kanskje er det det jeg trenger hjelp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke en spøk, hvis jeg ikke finner meg noen kan det godt hende jeg blir drevet til det.. og jeg som er på motside side av saken har ingen insikt i hva som er så farlig med det.. det er selvfølgelig ikke hyggelig og bli dratt med et sted og måtte gjøre noe man ikke har lyst til, men det virker seriøst ikke værre en barneskolen min.. mindre skader også.

Herregud, det er da ikke vanskelig å "få seg fitte" som dere kaller det - dra til nærmeste by og kjøp dere en hore eller fem! Vanskeligere er det ikke.

Voldtektståkepratet deres er jo ellers en genial måte for dere å bli liksom-fitter for de store gutta i fengselet på da. (Lykke til i dusjen :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest voldtekt, kjempemorsomt

Jeg vil ha åpenhet rundt problemer med kjønnsdrift hos menn.

Mange menn er som meg, med store problemer som ikke gjør at de kan få seg kjæreste, f.eks. fordi de er lettere psykisk utviklingshemmede eller har blitt mobbet så mye at de ikke orker å være i nærheten av andre folk.

Er det ikke rett og rimelig at folk som ikke vil ha kjæreste, ikke vil onanere, ikke vil tenke på sex eller stirre på damer får medikamenter som kan stoppe eller minske kjønnsdriften sånn at mindreverdighetskompleksene deres rundt sex ikke blir en altoppslukende besettelse.

Til slutt vil jeg bare si at jeg er veldig lei hvis jeg har såret eller skremt noen her, spesielt du som skrev innlegg om voldtekt.

Jeg er bare så lei av at de seksuelle frustrasjonene mine har overtatt livet mitt fullstendig. Jeg har masse problemer som gjør at jeg ikke forstår andre mennesker og jeg har aldri fungert i situasjoner der det er naturlig å finne seg venner eller kjæreste. Jeg er fiksert på sex, selve akten og det er det som gjør meg deprimert. Jeg har prøvd å finne meg en kjæreste på nettet, men jeg klarer ikke å skjønne hvordan andre tenker og føler, så jeg kan ikke få igang noe forhold. Kanskje er det det jeg trenger hjelp med.

Det er lov å ha problemer, like mye din type problemer som alle andre problemer.

Men hvis du vil ha sympati og evt hjelp, må du gå frem på en måte som viser respekt for andre, som ikke vekker avsky. Når du leser all avskyen du blir møtt med her, får du vel bare mer avsky for din egen kjønnsdrift - en ond sirkel!

Har du prøvd å få hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg vil

ikke jeg heller, eller det vil si veldig sjelden, jeg tenkerbare på kjærlighet, noe jeg ikke finner for alle er så opptatt av sex noe som kjeder meg..er du kvinne eller mann?

Kvinne. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ha problemer, like mye din type problemer som alle andre problemer.

Men hvis du vil ha sympati og evt hjelp, må du gå frem på en måte som viser respekt for andre, som ikke vekker avsky. Når du leser all avskyen du blir møtt med her, får du vel bare mer avsky for din egen kjønnsdrift - en ond sirkel!

Har du prøvd å få hjelp?

ikke for a kverulere men...

"Hvis dere har så lite forståelse for andre mennesker, er det ikke rart dere ikke får dame....."

følte meg bare litt truffet.. og han denne posten orginalt gjelder har ihvertfall ikke sagt noe stygt du kan klage på, han unskjyldte seg pent også..

men uansett det jeg ville si.. jeg har selvfølgelig ikke lyst til og plage noen andre.. og jeg vet ikke akkurat om jeg kan få leid meg hore når jeg er 17år, det blir uansett vanskelig for moren\faren min har altid oversikt over hvor jeg er, og jeg har heller ikke lyst til og få noe terapi.. vet ikke hva jeg skal prøve og forklare til moren\faren min for og få det. og jeg kunne ikke tørre og snakke med noen om dette i virkeligheten heller.. det er derfor vi kommer hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

Det er lov å ha problemer, like mye din type problemer som alle andre problemer.

Men hvis du vil ha sympati og evt hjelp, må du gå frem på en måte som viser respekt for andre, som ikke vekker avsky. Når du leser all avskyen du blir møtt med her, får du vel bare mer avsky for din egen kjønnsdrift - en ond sirkel!

Har du prøvd å få hjelp?

Jeg gjentar at jeg er veldig lei meg for det jeg har sagt.

Jeg har sagt til psykologen min at jeg har problemer (sosialt/seksuelle mindreverdighetskomplekser) og at jeg føler kjønnsdriften min som en klamp om foten, men han har sagt at jeg må forandre meg selv.

Jeg har så store problemer rundt min egen seksualitet at jeg helst gjerne skulle ha blitt kvitt den. Jeg vil aldri være i en "sjekkesituasjon" fordi jeg ikke skjønner hvordan andre tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voldtekt, kjempemorsomt

ikke for a kverulere men...

"Hvis dere har så lite forståelse for andre mennesker, er det ikke rart dere ikke får dame....."

følte meg bare litt truffet.. og han denne posten orginalt gjelder har ihvertfall ikke sagt noe stygt du kan klage på, han unskjyldte seg pent også..

men uansett det jeg ville si.. jeg har selvfølgelig ikke lyst til og plage noen andre.. og jeg vet ikke akkurat om jeg kan få leid meg hore når jeg er 17år, det blir uansett vanskelig for moren\faren min har altid oversikt over hvor jeg er, og jeg har heller ikke lyst til og få noe terapi.. vet ikke hva jeg skal prøve og forklare til moren\faren min for og få det. og jeg kunne ikke tørre og snakke med noen om dette i virkeligheten heller.. det er derfor vi kommer hit.

Det var ikke jeg som foreslo å kjøpe sex. Kan heller ikke skjønne at en 17-åring trenger det??

Du vil ikke plage noen, men det kan være at du blir drevet til å voldta noen. Dette henger overhodet ikke på greip.!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

ikke for a kverulere men...

"Hvis dere har så lite forståelse for andre mennesker, er det ikke rart dere ikke får dame....."

følte meg bare litt truffet.. og han denne posten orginalt gjelder har ihvertfall ikke sagt noe stygt du kan klage på, han unskjyldte seg pent også..

men uansett det jeg ville si.. jeg har selvfølgelig ikke lyst til og plage noen andre.. og jeg vet ikke akkurat om jeg kan få leid meg hore når jeg er 17år, det blir uansett vanskelig for moren\faren min har altid oversikt over hvor jeg er, og jeg har heller ikke lyst til og få noe terapi.. vet ikke hva jeg skal prøve og forklare til moren\faren min for og få det. og jeg kunne ikke tørre og snakke med noen om dette i virkeligheten heller.. det er derfor vi kommer hit.

Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg -- og jeg har mer seriøse problemer enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

Det var ikke jeg som foreslo å kjøpe sex. Kan heller ikke skjønne at en 17-åring trenger det??

Du vil ikke plage noen, men det kan være at du blir drevet til å voldta noen. Dette henger overhodet ikke på greip.!!!!

Sorry. Jeg var jævlig langt nede da jeg skrev det. Skulle ønske at det var en "slett innlegg" funksjon her.

Jeg vil ALDRI være i stand til å skade et annet menneske. Jeg sliter med frykten for å utnytte andre mennesker. Jeg skammer meg over å være 31 og jomfru og jeg føler at all kjønnsdriften min er samlet opp og at jeg er mongo fordi jeg ikke klarer å sjekke opp damer.

Igjen, jeg håper at du godtar unnskyldningen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...