Gå til innhold

Vil ikke ha kjønnsdrift!


Gjest vil ikke være kåt!!

Anbefalte innlegg

Det var ikke jeg som foreslo å kjøpe sex. Kan heller ikke skjønne at en 17-åring trenger det??

Du vil ikke plage noen, men det kan være at du blir drevet til å voldta noen. Dette henger overhodet ikke på greip.!!!!

hvordan kan du mene at jeg trenger det mindre en andre.. har vært sexklar og sexløs i minst 4 år, og det holder ikke bare og onanere som jeg gjorde fra jeg var 9... jeg trenger ekte kroppskontakt med en jente, jeg kan selvfølgelig ikke tenke meg og voldta noen.. men jeg sier det kan jo virkelig klikke for meg en dag.

høres dette virkelig fjernt ut for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kizza1365380506

    7

  • s_g17

    5

  • sterksvak

    3

  • cathlin

    2

Gjest 2maria2

hvordan kan du mene at jeg trenger det mindre en andre.. har vært sexklar og sexløs i minst 4 år, og det holder ikke bare og onanere som jeg gjorde fra jeg var 9... jeg trenger ekte kroppskontakt med en jente, jeg kan selvfølgelig ikke tenke meg og voldta noen.. men jeg sier det kan jo virkelig klikke for meg en dag.

høres dette virkelig fjernt ut for dere?

Jenter faller først og fremst for hvor oppegående personen er, sinnelaget hans og hvor sunn han er...

Personer som tenker på seg selv og sin egen kuk som det mest spennende i denne verden blir stående bakerst i rekka.

Utseendet avspeiler det indre. Så enkelt er det.

Slutt å fokusere så sterkt på dine egne behov og lyster og søk heller mellommennskelig viten; ---->hva som gjør andre mennesker glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

La oss glemme denne debatten, ok, jeg skal snart til psykolog og da håper jeg at jeg kan få noe som stopper dritten, ok?

Har ikke vært inne på en stund, men jeg har ikke glemt deg. Jeg håper virkelig ting ordner seg for deg. Jeg synes dette var en fin dialog synd du ikke syntes det samme. Men sånn er det bare av og til.

Lykke til videre, la oss håpe det går bra.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan du mene at jeg trenger det mindre en andre.. har vært sexklar og sexløs i minst 4 år, og det holder ikke bare og onanere som jeg gjorde fra jeg var 9... jeg trenger ekte kroppskontakt med en jente, jeg kan selvfølgelig ikke tenke meg og voldta noen.. men jeg sier det kan jo virkelig klikke for meg en dag.

høres dette virkelig fjernt ut for dere?

Nei, det virker ikke fjernt i det hele tatt. Vi har mange eksempler på slike handlinger. Men hvis det skulle klikke for deg en dag som du sier, så er det ikke sexbehov som ligger bak, det er makt. Du har selv vært et offer tydeligvis, og har ubevisst et behov for hevn, og å inneha den andre rollen. Overgriperen.

Virker dette fjernt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det virker ikke fjernt i det hele tatt. Vi har mange eksempler på slike handlinger. Men hvis det skulle klikke for deg en dag som du sier, så er det ikke sexbehov som ligger bak, det er makt. Du har selv vært et offer tydeligvis, og har ubevisst et behov for hevn, og å inneha den andre rollen. Overgriperen.

Virker dette fjernt?

jeg har ikke vært noe spesielt offer og tror absolutt ikke jeg har noen underbevist følelse for hevn.. jeg brukte det med barneskolen mest som et argument, jeg synes det er feil og tvinge barn til sånt slavearbeid...

men noe som jeg absolutt aldri har fortalt noen er at jeg har hatt lyst til og skulle bli voldtatt så lenge jeg kan huske.. men har aldri fått noesomhelst bare drømt..

men jeg tror fortsatt ikke det har noe med saken og gjøre da, jeg har bare extremt lyst på en kjæreste jeg... og det kan klikke for meg hvis jeg ikke får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke ha kjønnsdrift!!

Jenter faller først og fremst for hvor oppegående personen er, sinnelaget hans og hvor sunn han er...

Personer som tenker på seg selv og sin egen kuk som det mest spennende i denne verden blir stående bakerst i rekka.

Utseendet avspeiler det indre. Så enkelt er det.

Slutt å fokusere så sterkt på dine egne behov og lyster og søk heller mellommennskelig viten; ---->hva som gjør andre mennesker glade.

Hvis webmasteren her ser dette innlegget, så vær så snill å slett hele dette inlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Hvis webmasteren her ser dette innlegget, så vær så snill å slett hele dette inlegget.

Skriv en mail til webmaster med link til innlegget og be dem slette, så gjør de sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...