Gå til innhold

multifunksjons-skriver

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfa med printer-scanner-kopi-fax (alt-i-ett-maskin) til hjemmekontor?

Vanskelig å vurdere utvalget - sikkert lurt med separate fargepatroner. Noen har funskjoner jeg ikke trenger, som fx. tlf.svarer mm.

Synspunkter på Brother/ Dell/ HP/ Lexmark eller andre, hvis man skal kjøpe ny?

Evig takknemlig for svar :-)

Gjest bio123
Skrevet

Hei!

Har lite erfaring, men kommer med et lite tips til en side som kanskje kan hjelpe deg litt på vei! www.dinside.no

Klikk deg inn på

/Data/PC & PC-utstyr/Skrivere/Multifunksjonsskrivere

Test av fem skrivere skrevet i januar. Lykke til med kjøpet!

(ser forøvrig ikke vitsen med eddik! Smaker og lukter pyton! Hva skal det være godt for?)

mvh

Skrevet

Hei!

Har lite erfaring, men kommer med et lite tips til en side som kanskje kan hjelpe deg litt på vei! www.dinside.no

Klikk deg inn på

/Data/PC & PC-utstyr/Skrivere/Multifunksjonsskrivere

Test av fem skrivere skrevet i januar. Lykke til med kjøpet!

(ser forøvrig ikke vitsen med eddik! Smaker og lukter pyton! Hva skal det være godt for?)

mvh

hei bio 123, jeg skal nok finne ut av det! :-) ..takk skal du ha..

(Eddiken: hvis jeg ikke virker snill! ..er jo ingen hyklerisk engel, nemlig

Men du får selvsagt kake!)

Gjest tv2-titter
Skrevet

Er du kjapp, så skal de teste dette på Tv2, i programmet som går nå mellom 20.00 - 20.30.

Skrevet

Er du kjapp, så skal de teste dette på Tv2, i programmet som går nå mellom 20.00 - 20.30.

hehe... har akkurat sett det - men de hadde bare testet de dyre variantene - pussig, spør du meg! Dell fx, som jo burde være bra, er _mye_ billigere. Ikke lettt å finne ut i denne jungelen.......

Skrevet

Alt-i-ett skriver/ scanner ville jeg ikke kjøpt. Jeg har skrotet 3 eller 4 blekkskrivere, men jeg har fortsatt scanner nr 2 og den eneste grunnen til at jeg byttet er at den gamle hadde et eget 8-bits ISA SCSI kontroller kort og det går ikke å dytte i en ny PC.

Gjest ChiengMai
Skrevet

hehe... har akkurat sett det - men de hadde bare testet de dyre variantene - pussig, spør du meg! Dell fx, som jo burde være bra, er _mye_ billigere. Ikke lettt å finne ut i denne jungelen.......

Sist jeg å en test (husker ikke om det var online eller i et blad) kom Dell forferdelig dårlig ut.

Skrevet

Sist jeg å en test (husker ikke om det var online eller i et blad) kom Dell forferdelig dårlig ut.

ughh.... takk, da sparte du meg for den!

Skrevet

Dell er billig ja, men som ChiengMai skriver så får Dell dårlig kritikk. Se bl.a. http://tinyurl.com/293yq

jepp - nå har tv2 kun dyre greier i sin test. Du får dem jo fra 900,- og oppover. Hadde tenkt meg 1500 - 2000. Må bestemme om jeg skal ha med eller uten fax - noen ganger Tar Ting Tid :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...