Gjest browneyed girl Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hei!! har ei veninne som er så til de grader prippen og "høyt oppe" når det gjelder seg selv. hun må være best i alt og rakker ned på folk som gjør det "dårligere" enn henne. Hun oppfører seg også til tider som ei skikkelig "berte" hvis j kan bruke det ordet og dette gjør at jeg ofte blir veldig lei av henne. er ikke så flink til å sifra hva jeg mener så det er ofte jeg prøver å unngå henne.Men jeg føler at det blir galt det og!!Hva synes dere jeg bør gjøre??Blir så irritert når hun holder på sånn..... hilsen 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hvisk "Skjerp deg" hver gang du mener hun "forgår" seg.....det vil nok etterhvert trenge inn... 0 Siter
Gjest neofix Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hvis du ikke liker din venninne og ikke trives i hennes selskap så gir vel svaret seg selv? Venner skal man trives med. 0 Siter
shandy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Spør henne om hun rakker ned på deg på samme måte, når du ikke er tilstede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.