Gå til innhold

Passert 40...

Gjest en trebarnsmamma

Anbefalte innlegg

Gjest en trebarnsmamma
Skrevet

Jeg besøkte prøverom på H&M i lunsjen. Også skulle jeg se på meg selv bak i speilet.

Hva ser jeg! Små valker langs BH-kanten! Også er det noen småvalker mellom hofter og livlinje også...!

Skremmende syn. Med klær ser jeg fortsatt rimelig slank og nett ut. Men det har nok også sneket seg rundt 5-6 kilo på som jeg ikke hadde før.

Ha gjør jeg? Gode råd?

Hvordan har dere andre som har passert 40 det?

Skrevet

Akk. Har blitt vant til at man ikke har det så festelig i prøverom....

Gjest men det bryr jeg meg ikke om!
Skrevet

Jeg har nettopp passert 30 og har masse valker

Gjest tobarnsmammaen
Skrevet
:o( ca 15-20 kilo for mye, så jeg står ALDRI å studerer valkene i et prøverom nei ......
Gjest Heeheheh
Skrevet

Akk. Har blitt vant til at man ikke har det så festelig i prøverom....

Passert 40? Da må du da være glad for å i det hele tatt få plass i et prøverom!

Skrevet

Passert 40? Da må du da være glad for å i det hele tatt få plass i et prøverom!

Sant nok - de blir trangere og trangere.

Gjest browneyed girl
Skrevet

jeg er i midten av 20-årene og synes prøverommene er tragiske.Det verste jeg vet er å stå i ett,spesielt sånne bittesmå og trange prøverom som såvidt en 15-åring får plass i..........

Har da valker her og der jeg også.......snufs:-)

Gjest Terakotta
Skrevet

jeg er i midten av 20-årene og synes prøverommene er tragiske.Det verste jeg vet er å stå i ett,spesielt sånne bittesmå og trange prøverom som såvidt en 15-åring får plass i..........

Har da valker her og der jeg også.......snufs:-)

og så får man ALDRI gardinen HELT tett - og så står det mannfolk i 60-åra som er med og bærer lommebok og GLOR.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

man blir så myk og god når man blir eldre...!

ellers er det lurt å trene, eller iallfall være flink å gå raske turer, så du holder sirkulasjonen igang!! Det hjelper allerede etter 2 måneder

Gjest en trebarnsmamma
Skrevet

og så får man ALDRI gardinen HELT tett - og så står det mannfolk i 60-åra som er med og bærer lommebok og GLOR.

Eh... jeg tror vi går i helt forskjellige butikker da! Der hvor jeg er, er det nesten bare damer. Og skulle det mot formodning være noen menn, er de knapt 30...Ingen 60-åringer!

Men du, burde jeg skifte butikker tro? De kule klærne er jo i mer ungdomsbutikker, ser ikke meg selv som middelaldrende dame, hvilket en 40-åring kanskje strengt tatt er per def?

Forøvrig har jeg faktisk god plass i prøverommene :-)

Gjest en trebarnsmamma
Skrevet

man blir så myk og god når man blir eldre...!

ellers er det lurt å trene, eller iallfall være flink å gå raske turer, så du holder sirkulasjonen igang!! Det hjelper allerede etter 2 måneder

Jeg går turer, nesten hver dag, hvis jeg da ikke sykler. Svømmer gjør jeg også. Men jeg har aldri vært i noe treningsstudio...Er liksom ikke helt typen til det.

Gjest Terakotta
Skrevet

Eh... jeg tror vi går i helt forskjellige butikker da! Der hvor jeg er, er det nesten bare damer. Og skulle det mot formodning være noen menn, er de knapt 30...Ingen 60-åringer!

Men du, burde jeg skifte butikker tro? De kule klærne er jo i mer ungdomsbutikker, ser ikke meg selv som middelaldrende dame, hvilket en 40-åring kanskje strengt tatt er per def?

Lindex er full av halvgamle menn :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

du er ikke fra middelalderen før du passerer 50 vel?? ;)

Skrevet

Jeg veier akkurat det samme nå som da jeg var 18 år. Det er ikke alle som legger på seg. Noen går ned i vekt med alderen også.

Bugge1365380662
Skrevet

Sant nok - de blir trangere og trangere.

Uff ja, jeg går aldri inn på et prøverom for å prøve bukser uten at jeg føler meg litt "psykisk sterk". Hver en blodåre,valk og 3 dagers gammel shaving blir så usannsynlig forsterket der. Men det aller verste er når det ikke er speil i prøverommet og betjeningen henger utenfor og venter på at du skal komme ut og vise deg frem....

Gjest browneyed girl
Skrevet

Huff ja........!!!innmari ufint...

Bugge1365380662
Skrevet

Uff ja, jeg går aldri inn på et prøverom for å prøve bukser uten at jeg føler meg litt "psykisk sterk". Hver en blodåre,valk og 3 dagers gammel shaving blir så usannsynlig forsterket der. Men det aller verste er når det ikke er speil i prøverommet og betjeningen henger utenfor og venter på at du skal komme ut og vise deg frem....

Forøvrig en god del år til jeg nærmer meg 40, men likevel..

Skrevet

Jeg veier akkurat det samme nå som da jeg var 18 år. Det er ikke alle som legger på seg. Noen går ned i vekt med alderen også.

"Jeg veier akkurat det samme nå som da jeg var 18 år". Hmmm. Dumming. (*misunnelig*)

Skrevet

Har hatt en stabil vekt på rundt 50 kg fra 20-års alderen. Før det var jeg litt for tynn.

Skrevet

"Jeg veier akkurat det samme nå som da jeg var 18 år". Hmmm. Dumming. (*misunnelig*)

*Trøst*

Det henger litt mer da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...