Gå til innhold

Driver til Creative CD-RW Blaster CD-Studio Max 6x4x24X

Anbefalte innlegg

Gjest StianJH
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finnne det? Har lett og lett...

Skrevet

Pleier ikke trengs egne drivere til CD-brennere så vidt jeg vet...

Skrevet

Ja, jeg finner ingenting...

Hva er egentlig problemet med brenneren? Vanligvis trenger man ikke drivere til brennere, så det er ikke sikkert det finnes noen driver du kan laste ned.

Gjest StianJH
Skrevet

Hva er egentlig problemet med brenneren? Vanligvis trenger man ikke drivere til brennere, så det er ikke sikkert det finnes noen driver du kan laste ned.

Hvis du ser nedenfor, ser du en tråd som heter "Får ikke brent." Har prøvd alt som tenkes kan. Kanskje brenneren rett og slett er ødelagt?

Skrevet

Hvis du ser nedenfor, ser du en tråd som heter "Får ikke brent." Har prøvd alt som tenkes kan. Kanskje brenneren rett og slett er ødelagt?

På dette punktet tror jeg det er på tide å kontakte leverandøren, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...