amber sun Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Endelig skjer det noe. Nå er prisen nede i 6-7kroner med pant for en flaske øl. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article773863.ece En positiv nyhet nå i vårsola 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Grans øl...nei takk. Selv vi studenter drikker ikke det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Grans øl...nei takk. Selv vi studenter drikker ikke det. He, he. Det har du rett i! Ble glad da jeg så overskriften, men GRANS? Trokke det. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 He, he. Det har du rett i! Ble glad da jeg så overskriften, men GRANS? Trokke det. Hva er galt med Grans? Hvis du vil ha skvip, så kjøpe Ringnes pils. _det_ er skvip, det. Forøvrig er jeg lokalpatriot, og kjøper Rogalandspils fra Berentsens. Smak og behag, da 0 Siter
amber sun Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Grans øl...nei takk. Selv vi studenter drikker ikke det. Hva er galt med Grans? Hvis du vil ha skvip, så kjøpe Ringnes pils. _det_ er skvip, det. Forøvrig er jeg lokalpatriot, og kjøper Rogalandspils fra Berentsens. Smak og behag, da 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hva er galt med Grans? Hvis du vil ha skvip, så kjøpe Ringnes pils. _det_ er skvip, det. Forøvrig er jeg lokalpatriot, og kjøper Rogalandspils fra Berentsens. Smak og behag, da Grans er en fornærmelse mot øl. Men de som kjøper det forventer vel heller ikke noe annet. 0 Siter
Luise Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Her i huset liker vi faktisk Grans veldig godt - tross prisen. Kan aldri bestemme meg om jeg liker den eller Hansa best. Liker absolutt ikke Ringnes - og heller ikke EC Dahls - har skjønt hvorfor jeg trodde jeg ikke likte øl i studietida, kun EC Dahls å få i Trondheim, æsj! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hva er galt med Grans? Hvis du vil ha skvip, så kjøpe Ringnes pils. _det_ er skvip, det. Forøvrig er jeg lokalpatriot, og kjøper Rogalandspils fra Berentsens. Smak og behag, da Kjøper ikke Rignes heller Hansa, Tuborg eller Carlsberg. Men aller helst vin og sprit ;o) 0 Siter
mAd Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Usj, men det er jo bare det vonde ølet som blir satt ned. Når skal DAHLS slenge seg med!? *frust* 0 Siter
shandy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Det hjelper ikke hvor billig det er, når det er Grans. Grans er og blir noe man går forbi. Usj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.