Gå til innhold

Frustrert og usikker.

Anbefalte innlegg

Gjest Dyrevenn
Skrevet

Poster på nytt her da jeg postet det feil og det havnet i meldinger.

Jeg har vært ute på sykkeltur, og er veldig usikker og frustrert.

På en møteplass i en forholdsvis lite traffikert vei sto det en tilhenger fra Fatland slakteri parkert. I det jeg sykler forbi hører jeg tramping og brekeing fra dyr, og jeg stoppet opp - traileren er full av geitekillinger og kalver, som sannsynligvis skal på slakteri. Men det er ingen slakteri åpne om kvelden og natten, så jeg går ut fra at de er parkert der for natten.Sånt går faen steike meg ikke an. Dyrene var tydeligvis frustrerte, og sikkert redde.

Hva gjør jeg? Lar de stå der til i morgen uten å foreta meg noe, eller reiser bort for å sjekke om de virkelig er parkert for natten. Jeg er fristet, om de fremfdeles står der seinere, å ringe dyrebeskyttelsen.

Fortsetter under...

Gjest Humbert H.
Skrevet

Det syns jeg absolutt du skal gjøre. Bra at det fins folk som bryr seg om dyr også!

Skrevet

Du kan jo ringe dyrebeskyttelsen uannsett og si hva du så. Det er ikke det samme som å ringen politiet på "falsk alarm". De blir sikkert bare glad for at du ringer...

Jeg ringte en gang det lå en halvdød måke i veien, he he. Hadde ikke lyst å drepe den selv, akkurat, men synes ikke den skulle ligge der å lide.

Angela1365380318
Skrevet

Du kan jo ringe dyrebeskyttelsen uannsett og si hva du så. Det er ikke det samme som å ringen politiet på "falsk alarm". De blir sikkert bare glad for at du ringer...

Jeg ringte en gang det lå en halvdød måke i veien, he he. Hadde ikke lyst å drepe den selv, akkurat, men synes ikke den skulle ligge der å lide.

Så søtt:-) Hva gjorde dyrebeskyttelsen med det da? Bodde du sentralt?

Skrevet

Så søtt:-) Hva gjorde dyrebeskyttelsen med det da? Bodde du sentralt?

Bodde i Bergen da. Dyrebeskyttelsen ga meg nr. til noen som drev med fugler, men de tok seg bare av hauk og ørn :o( Men de var veldig glade for at jeg ringte likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...