Gjest Dyrevenn Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Poster på nytt her da jeg postet det feil og det havnet i meldinger. Jeg har vært ute på sykkeltur, og er veldig usikker og frustrert. På en møteplass i en forholdsvis lite traffikert vei sto det en tilhenger fra Fatland slakteri parkert. I det jeg sykler forbi hører jeg tramping og brekeing fra dyr, og jeg stoppet opp - traileren er full av geitekillinger og kalver, som sannsynligvis skal på slakteri. Men det er ingen slakteri åpne om kvelden og natten, så jeg går ut fra at de er parkert der for natten.Sånt går faen steike meg ikke an. Dyrene var tydeligvis frustrerte, og sikkert redde. Hva gjør jeg? Lar de stå der til i morgen uten å foreta meg noe, eller reiser bort for å sjekke om de virkelig er parkert for natten. Jeg er fristet, om de fremfdeles står der seinere, å ringe dyrebeskyttelsen. 0 Siter
Gjest Humbert H. Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Det syns jeg absolutt du skal gjøre. Bra at det fins folk som bryr seg om dyr også! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Du kan jo ringe dyrebeskyttelsen uannsett og si hva du så. Det er ikke det samme som å ringen politiet på "falsk alarm". De blir sikkert bare glad for at du ringer... Jeg ringte en gang det lå en halvdød måke i veien, he he. Hadde ikke lyst å drepe den selv, akkurat, men synes ikke den skulle ligge der å lide. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Du kan jo ringe dyrebeskyttelsen uannsett og si hva du så. Det er ikke det samme som å ringen politiet på "falsk alarm". De blir sikkert bare glad for at du ringer... Jeg ringte en gang det lå en halvdød måke i veien, he he. Hadde ikke lyst å drepe den selv, akkurat, men synes ikke den skulle ligge der å lide. Så søtt:-) Hva gjorde dyrebeskyttelsen med det da? Bodde du sentralt? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Så søtt:-) Hva gjorde dyrebeskyttelsen med det da? Bodde du sentralt? Bodde i Bergen da. Dyrebeskyttelsen ga meg nr. til noen som drev med fugler, men de tok seg bare av hauk og ørn ( Men de var veldig glade for at jeg ringte likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.