Gjest GA Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Could not connect to remote server http://ads.doktoronline.no/adcycle/adcycle.cgi?gid=11&t=_top&id=2098&type=iframe&keywords=Forum-foreldre -også postet på webmaster 0 Siter
citoyen Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Det er problemer med serveren. Slik kan du omgå problemet: finn filen "hosts" (bruker du linux ligger den i /etc/hosts, bruker du windows har jeg glemt hvor den ligger, søk etter den). Åpne den i et tekstbehandlingsprogram, og legg til følgende linje: 127.0.0.1 ads.doktoronline.no Lagre den, og pass på at den ikke får txt-etternavn (filen skal ikke ha noe etternavn i det hele tatt, for å oppnå dette må du antakelig ha påslått visning av filetternavn i windows) Omstart nettleseren din, så skal feilmeldingen være borte. 0 Siter
citoyen Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Det er problemer med serveren. Slik kan du omgå problemet: finn filen "hosts" (bruker du linux ligger den i /etc/hosts, bruker du windows har jeg glemt hvor den ligger, søk etter den). Åpne den i et tekstbehandlingsprogram, og legg til følgende linje: 127.0.0.1 ads.doktoronline.no Lagre den, og pass på at den ikke får txt-etternavn (filen skal ikke ha noe etternavn i det hele tatt, for å oppnå dette må du antakelig ha påslått visning av filetternavn i windows) Omstart nettleseren din, så skal feilmeldingen være borte. Seint på kvelden ja.. Jeg mente egentlig teksteditor, ikke tekstbehandlingsprogram. Filen må lagres som ren tekst. Åpne den f.eks i Notepad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.