Gå til innhold

Jenter hjelp! (p-piller..)

Anbefalte innlegg

Gjest radura
Skrevet

Hei...

Jeg skjønner ikke om jeg gjør noe feil med p-pillene, eller om det er meg det er no feil med, jeg får nemlig alltid mensen en uke FØR den pillefri uka, det er jo da man skal ha mensen, ikke sant?

Man skal jo begynne å ta pillene fra førstemenstruasjonsdag, og det har jeg gjort da jeg startet første gang, og har jeg sluttet og begynt på ny senere har jeg alltid fulgt dette,

så hvordan kan det ha seg at jeg får mensen uka før da, den uka jeg ikke skal ta p piller er jeg jo ferdig med mensen, er jeg sikker da, eller bør vi bruke annen form for beskyttelse,

håper på svar,

tusen takk...

Skrevet

Er det 21 piller du tar? Hvis det er 28 piller på brettet ditt, skal du IKKE ha pillefri uke, fordi de siste 7 er "liksompiller."

Skrevet

Hvilken type bruker du? Jeg har hatt forskjellige typer, med forskjellige utgangspunkter får pillestart. Èn type(husker ikke navnet) skulle jeg begynne å ta pillen den femte mensdagen.

Har du lest bruksanvisningen godt nok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...