Gjest ikke kjæresten men venn Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hun blir 30 år! Hva gir jeg i gave??? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 30åringer er da relativt altetende?:-) Klær, musikk, smykker, bytur/konsertbilett, noe fint til huset? Noe til verktøykassen? Mange av mine kvinnlige jevnaldrende (og meg selv) mangler ting der.. En discmann? Stor stueplante? Tøft lommespeil? En bok? Yndlingtegeneserien hennes innbundet? Mulighetene virker uendelige.. Kan du ikke si litt mer enn at hun er tredve, så får du sikkrt flere svar også.. Uansett, lykke til med pakkekjøp! :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Er hun gift da? Ellers er jo pepperkverna obligatorisk. Det kan jo være litt gøy om du f.eks sjekker hos en gullsmed eller gavebutikk og finner en som kan graveres. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Spør jo litt hvor nære venner dere er og hvor mye du ønsker å legge i det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.