Gå til innhold

insekt i øret.....

Gjest gal på dette feltet....

Anbefalte innlegg

Gjest gal på dette feltet....
Skrevet

Hei!

Jeg har den reneste manien!!!!

Når jeg var liten hørte jeg en historie om en jente som fikk et insekt inn i øret, som spiste seg innover, og til slutt døde jenta.

Høres ut som en SKIKKELIG røverhistorie. Men, så hørte jeg nå nylig om en kollega som hadde fått sånn fryktelig øreverk, og når han kom på legevakta viste det seg at en bille "kravla" innerst i øret mot trommehinna. Dette ble selvsagt skylt ut, og kollegaen min lo godt av det hele... Jeg derimot satt en eplebit i halsen, frøs på ryggen og husket historien jeg ble fortalt som barn...

Er det mulig at et lite dyr KAN komme forbi trommehinnen og volde skade...? Ville jo tro det var umulig, men dog...

Skrevet

*grøss* husker også den historien...hadde mangt et mareritt om at noe sånt skulle skje.

I tillegg til å bli kvalt er vel det den tingen jeg er mest redd for skal skje meg, det å bli utsatt for et insekt som spiser seg innover i hjernen...

Fælt fælt fælt...

Skrevet

*grøss* husker også den historien...hadde mangt et mareritt om at noe sånt skulle skje.

I tillegg til å bli kvalt er vel det den tingen jeg er mest redd for skal skje meg, det å bli utsatt for et insekt som spiser seg innover i hjernen...

Fælt fælt fælt...

Men, dette er vel slettes ikke mulig?! Jeg har også sånne "diller" selv om jeg nok er mest redd for rabies....

Altså, trommehinnen er jo tett, og skal jo nettopp beskytte inngangen til indre øret og hjernen....

Skrevet

Men, dette er vel slettes ikke mulig?! Jeg har også sånne "diller" selv om jeg nok er mest redd for rabies....

Altså, trommehinnen er jo tett, og skal jo nettopp beskytte inngangen til indre øret og hjernen....

Håper du har rett. Håper at det egentlig er umulig.

Ærlig talt så vet jeg ikke, det kan være en sånn vandrehistorie som ikke er sann.

Skrevet

Håper du har rett. Håper at det egentlig er umulig.

Ærlig talt så vet jeg ikke, det kan være en sånn vandrehistorie som ikke er sann.

Det var sånt de trodde om saksedyr før, da. Ikke uten grunn det på dansk heter ørentvist....

Man får insekter på hjernen, kanskje, men ikke i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...