Gjest gal på dette feltet.... Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hei! Jeg har den reneste manien!!!! Når jeg var liten hørte jeg en historie om en jente som fikk et insekt inn i øret, som spiste seg innover, og til slutt døde jenta. Høres ut som en SKIKKELIG røverhistorie. Men, så hørte jeg nå nylig om en kollega som hadde fått sånn fryktelig øreverk, og når han kom på legevakta viste det seg at en bille "kravla" innerst i øret mot trommehinna. Dette ble selvsagt skylt ut, og kollegaen min lo godt av det hele... Jeg derimot satt en eplebit i halsen, frøs på ryggen og husket historien jeg ble fortalt som barn... Er det mulig at et lite dyr KAN komme forbi trommehinnen og volde skade...? Ville jo tro det var umulig, men dog... 0 Siter
amber sun Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 *grøss* husker også den historien...hadde mangt et mareritt om at noe sånt skulle skje. I tillegg til å bli kvalt er vel det den tingen jeg er mest redd for skal skje meg, det å bli utsatt for et insekt som spiser seg innover i hjernen... Fælt fælt fælt... 0 Siter
idefixa Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 *grøss* husker også den historien...hadde mangt et mareritt om at noe sånt skulle skje. I tillegg til å bli kvalt er vel det den tingen jeg er mest redd for skal skje meg, det å bli utsatt for et insekt som spiser seg innover i hjernen... Fælt fælt fælt... Men, dette er vel slettes ikke mulig?! Jeg har også sånne "diller" selv om jeg nok er mest redd for rabies.... Altså, trommehinnen er jo tett, og skal jo nettopp beskytte inngangen til indre øret og hjernen.... 0 Siter
amber sun Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Men, dette er vel slettes ikke mulig?! Jeg har også sånne "diller" selv om jeg nok er mest redd for rabies.... Altså, trommehinnen er jo tett, og skal jo nettopp beskytte inngangen til indre øret og hjernen.... Håper du har rett. Håper at det egentlig er umulig. Ærlig talt så vet jeg ikke, det kan være en sånn vandrehistorie som ikke er sann. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Håper du har rett. Håper at det egentlig er umulig. Ærlig talt så vet jeg ikke, det kan være en sånn vandrehistorie som ikke er sann. Det var sånt de trodde om saksedyr før, da. Ikke uten grunn det på dansk heter ørentvist.... Man får insekter på hjernen, kanskje, men ikke i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.