Gjest Shira12 Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Har postet det før, men prøver igjen... Stresser litt med dette! Jeg skal kjøre over hemsedalsfjellet i morgen og lurte på om det var noen som var kjent der? Det har seg nemlig sånn at jeg har en blæresykdom, som gjør at jeg ofte må på toalettet. Er det noen som vet om det er toalett på fjellet? Rasteplasser eller noe? Og hvor de ligger. Skal kjøre fra Lærdal til Gol. Har ikke kjørt den veien før. Takker og bukker hvis noen har kjørt der og kan gi meg et svar. mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Har kjørt der et par ganger, men må si at jeg ikke heeelt husker antall toaletter på veien. Men kan du ikke bare stikke bort i en busk hvis det er krise? ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Har kjørt der et par ganger, men må si at jeg ikke heeelt husker antall toaletter på veien. Men kan du ikke bare stikke bort i en busk hvis det er krise? ) Jo, det blir vel det som blir løsningen... Går sikkert bra, men jeg stresser alltid så fælt på forhånd! Mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jo, det blir vel det som blir løsningen... Går sikkert bra, men jeg stresser alltid så fælt på forhånd! Mvh Reisefeber? ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Sånn som jeg husker det, er det dessverre ikke mange rasteplasser m/do på den strekningen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Reisefeber? ;o) Har nok reisefeber ja.. Problemet er nemlig at det er utrolig slitsomt og måtte på toalettet hele tiden. Får store smerter når jeg ikke får tømt blæra. Men jeg får vel gjøre det beste ut av det! Ha en god helg! Mvh 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Det er ihvertfall et svært "gjesthus" midt oppe på Hemsedalsfjellet. Der "campet" vi en gang det var kolonnekjøring. Der er det både cafe og toalett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.