Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 hvorfor er det så liten aktivitet på foreldre-tenårings-forumet? Er de fleste her på åpent hvor det er masse liv, enten studenter eller småbarnsforeldre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg har en tenåring hjemme men det er ikke så mange problemer med henne. Dessuten er det ingen som svarer der inne så det er lettere å diskutere ting på åpent. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg har en tenåring hjemme men det er ikke så mange problemer med henne. Dessuten er det ingen som svarer der inne så det er lettere å diskutere ting på åpent. ja det er problemet - ingen svarer. Så derfor blir vi her på åpent. Men kunne vært fint å lese mer om tenåringer og hvordan andre har det! Har vært noen tøffe tak.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 ja det er problemet - ingen svarer. Så derfor blir vi her på åpent. Men kunne vært fint å lese mer om tenåringer og hvordan andre har det! Har vært noen tøffe tak.... Jeg har hatt tøffe tak med eldstemann men han har flyttet og det er over. Var det noe spesielt du tenkte på så skriv et innlegg der inne så kan jeg svare hvis jeg kan. 0 Siter
laban Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg tror du kan få mange svar om eldre barn selv om du spør på Foreldre - Småbarn. Det er flere som har barn i forskjellig alder. Eller du kan skrive innlegget på Foreldre - Tenåringer og poste en oppfordring på Åpent og / eller Småbarn om at folk skal ta en titt der. På den måten vil kanskje aktiviteten på Tenåringsforum ta seg opp, og det er bare fint. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg har hatt tøffe tak med eldstemann men han har flyttet og det er over. Var det noe spesielt du tenkte på så skriv et innlegg der inne så kan jeg svare hvis jeg kan. tusen takk, men akkurat nå er jeg ikke trengende :-) Men skulle gjerne lest mer om temaet! Det har vært masse å tenke på oppigjennom årene.. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg tror du kan få mange svar om eldre barn selv om du spør på Foreldre - Småbarn. Det er flere som har barn i forskjellig alder. Eller du kan skrive innlegget på Foreldre - Tenåringer og poste en oppfordring på Åpent og / eller Småbarn om at folk skal ta en titt der. På den måten vil kanskje aktiviteten på Tenåringsforum ta seg opp, og det er bare fint. ikke dum idé - det skal jeg huske på neste gang tenåringen får meg til å tørne :-) 0 Siter
Retz Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg tror du kan få mange svar om eldre barn selv om du spør på Foreldre - Småbarn. Det er flere som har barn i forskjellig alder. Eller du kan skrive innlegget på Foreldre - Tenåringer og poste en oppfordring på Åpent og / eller Småbarn om at folk skal ta en titt der. På den måten vil kanskje aktiviteten på Tenåringsforum ta seg opp, og det er bare fint. Kanskje jeg burde legge inn en bekymringsmelding der? Om hvorvidt man skal forby 15-åringer å dyrke viruelle hasjplanter på nett? :knegg: 0 Siter
laban Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Kanskje jeg burde legge inn en bekymringsmelding der? Om hvorvidt man skal forby 15-åringer å dyrke viruelle hasjplanter på nett? :knegg: Den synes jeg du skal legge på småbarnsforum. Nesten alle der er enige om at barn ikke skal sitte foran skjermer, men komme seg ut i skog og mark. Det er bare spørsmål om grensesetting! 0 Siter
Retz Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Den synes jeg du skal legge på småbarnsforum. Nesten alle der er enige om at barn ikke skal sitte foran skjermer, men komme seg ut i skog og mark. Det er bare spørsmål om grensesetting! Roter jeg meg inn på småbarnsforumet, så kan jeg glemme å jobbe med eksamensoppgava mi resten av dagen! Usj, ble litt revet med i den kvinnedebatten også, har egentlig ikke tid til dette. 0 Siter
laban Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Roter jeg meg inn på småbarnsforumet, så kan jeg glemme å jobbe med eksamensoppgava mi resten av dagen! Usj, ble litt revet med i den kvinnedebatten også, har egentlig ikke tid til dette. Rådet vil uansett være at du får henne vekk fra skjermen og sender henne ut i hagen for å dyrke sunne grønnsaker i stedet :-) Lykke til! 0 Siter
Retz Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Rådet vil uansett være at du får henne vekk fra skjermen og sender henne ut i hagen for å dyrke sunne grønnsaker i stedet :-) Lykke til! Jeg tror bestemt at det lureste er å holde henne langt unna hagen. Enkelte deler av planteriket gjør seg best på det virtuelle planet. :back to Word: 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg hverken har eller er tenåring, men det er ikke så mange år siden jeg var det ) Så derfor titter jeg innom der av og til og svarer på det jeg føler jeg kan svare på. Men det er jo så lite liv at jeg "glemmer" at det eksisterer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.