Gå til innhold

Aslaug Haga - nå også i feil parti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Panel-debattene i NRK har stivnet i en form som under ingen omstendighet har til hensikt å opplyse folket. Der Nome før var selvskreven rikssynser, har de nå isteden begynt å invitere denne kaklehøna Aslaug Haga fra Felleskjøpets Interesseorganisasjon for å fortelle oss at USA og Storbritannia «forstyrrer likevekten» i Midtøsten. (Hun og Rudberg må da være adskilt ved fødselen.)

Underforstått; Hagas oppfatning av stabilitet er at tyrannene blir sittende, at vi handler med dem og lar Russland, Tyskland, Frankrike og Kina fylle Saddams Ba’at-regime med våpen i bytte for landets oljeressurser. En type stabilitet som ikke må forrykkes er når Saddam vasser inn i det ene landet etter det andre, spruter om seg med gass, og de han ikke dreper, lar han gå for lut og kaldt vann. Skjønt vann, det var heller ingen selvfølge under Saddam.

Det er så en ser mer enn aner at de ortodokse på den venstresosialistiske fløyen nesten sprenger blodkar i sine anstrengelser for å overbevise verden om at krigen i Irak var unødvendig, ja sågar forbrytersk. Interessant å merke seg at den samme klanen som marsjerer for Saddam er de samme som beskyttet øst-europeiske diktatorer. Ikke bare beskyttet, de tilba disse morderne, Stalin, Ceaucesco, Hoxha, Tito, Milocevic, Pol Pot, Mao Tse Tung, Kim il Sung, Soekarno, Idi Amin, Mohammar Ghadaffi, Yasser Arafat, Hafiz al Assad, Ayatollah Khomeini og gudene vet hva de heter alle sammen.

Også her på DOL sprader det et par fanebærere for disse uhyggelige despotene. Konfrontert med sitt politiske horeri stikker de enten av og gjemmer seg, eller bruker tid og plass til personangrep og usakligheter. Mine venner, jeg lyver ikke, det du finner totalt irrelevant i mine skriverier i dag, kan være en bitter realitet i morgen – eller en vakker dag. Jeg er bare den aller minste bukken Bruse som tripper på trollets bro, men jeg spår allikevel en skikkelig baksmell for de som lar seg hypnotisere i søvn av mediakommisærer og rikssynsere.

Les ikke historiebøker med marxismens stive blikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...