Gå til innhold

Landsforrædere, del II

Anbefalte innlegg

«-Derutover forsøker du å fremstille kritikk av staten Israels politikk som "jødehat", hvilket er like idiotisk som å fremstille kritikk av Kjell Mangne Bondevik som "Norges-hat".-»

Når kritikken er like saklig fundert som Otto Jespersens flaggbrenning og RUs oppfordring til vold mot etniske jøder i Norge, da synes jeg sammenlikningen din er noe tynn, for å si det mildt. Er det noe som sjokkerer meg når jeg havner i diskusjoner ute blant folk, så er det den totale uvitenheten og ikke minst likegyldigheten som kommer til syne. Det er dette jeg vil til livs.

«-De gruppene som idag kritiserer palestinerene er samme folk som vil være de første til å kreve gule stjerner på jøder. -»

Jødehatet er ikke så lett å skjule, enten det er blant vulgærmarxistene eller hos lavpannede Frp'ere. Jeg har utviklet en egen luktesans for disse, og avslører dem ganske kjapt.

Det som forbauser meg er at du er så uvillig til å ta kritikk på vegne av dine egne politiske parteigenosser, du har jo sunget diskanten til deres bass så lenge jeg har vært her på DOL. Først anklager du meg for landsforræderi og oppfordring til internasjonal terrorisme, og da jeg avslører nettopp det du beskylder meg for i din egen midte, så løper du som en hare.

Når ble forresten kritikk av Israel synonymt med å sjikanere meddebattanter da?

Hvorvidt noen i RU/Frp oppfordrer til landsforæderi gjør ikke din oppfordring/aksept av internasjonal terrorisme noe bedre.

Det er overhodet ikke bedre/verre å drepe muslimer enn å drepe jøder.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...