Toneliss Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg fikk for 1 1/2 år siden konstatert prolaps i ryggen. Jeg var flere ganger inne på nevrologen på Ullevål. Smertene gikk med stråling ned i høyre fot, og nedsatt førlighet i benet. Etter over 1/2 år med utrolige smerter ble jeg noe bedre i 1 mnd tid, for å så bli meget værre igjen. Etter nye undersøkelser og røntgen ble det påvist enda en prolaps. Dette var tidlig i høst. Jeg har ikke blitt noe bedre i det hele tatt. Det er foreslått operasjon, men dette tar tid. I mellomtiden er jeg også veldig skeptisk til å oprere. Hvilke sjanser er det for at en operasjon vil gjøre meg bedre og i tilfelle hvor mye bedre. Pga ønonomi har jeg ikke vært til behandling hos psysioterapaut etter kiropraktor. Min livskvalitet er betydelig nedsatt da jeg må tilbringe store deler av tiden i seng og kan kun spasere meget korte strekninger av gangen. Sitter nærmest kunn for å spise måltider. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144685-prolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.