Gå til innhold

Hindre innsyn, stuevindu.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest persienna

Da har du dårlige persienner ja.Vi ser ingenting gjennom persiennene våre.Det er kun i tv kroken at vi har persienner.vi har flere vinduer så lys har vi ikke mangel på.(:

Jeg har ikke dårlige persienner nei. Kanskje du ikke forstod poenget, men det var altså at man kan stille inn persiennen slik man vil, om man vil skjerme for innsyn ovendefra eller nedendefra (f.eks. om huset ligger over eller under bakkehøyde). Beklager om jeg formulerte meg dårlig.

Vil man ikke ha inn lys i det hele tatt er jo saken grei, da er det jo samme hvilken vei man "snurrer", men vil man ha inn lys er det altså bare å vri litt (ikke tette de helt) men finn da ut hvilken vei som gir innsyn sett ovendefra (ute) eller nedenfra. Ikke verre enn det.

Jeg er hver kveld ute og går tur med hunden og ser utallige vinduer der man har sluppet ned persiennene i den tro at man faktisk skjermer for innsyn, det gjør man ikke uten at man vrir den i riktig stilling i fohold til høydeforskjellen mellom huset og veien utenfor.

Gjest persienna

Jeg har ikke dårlige persienner nei. Kanskje du ikke forstod poenget, men det var altså at man kan stille inn persiennen slik man vil, om man vil skjerme for innsyn ovendefra eller nedendefra (f.eks. om huset ligger over eller under bakkehøyde). Beklager om jeg formulerte meg dårlig.

Vil man ikke ha inn lys i det hele tatt er jo saken grei, da er det jo samme hvilken vei man "snurrer", men vil man ha inn lys er det altså bare å vri litt (ikke tette de helt) men finn da ut hvilken vei som gir innsyn sett ovendefra (ute) eller nedenfra. Ikke verre enn det.

Jeg er hver kveld ute og går tur med hunden og ser utallige vinduer der man har sluppet ned persiennene i den tro at man faktisk skjermer for innsyn, det gjør man ikke uten at man vrir den i riktig stilling i fohold til høydeforskjellen mellom huset og veien utenfor.

Før politiet kommer, joda det heter vel ovenfra og nedenfra :)

skjønte deg bedre nå.

vi har ikke vei utenfor vinduet og det er ca 20 meter til naboen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...