Gå til innhold

Brystforstørrelse & Økonomi

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har lenge vurdert å forstørre brystene mine litt,og nå har jeg endelig bestemt meg! Det jeg lurer på,er om det er noen som vet om en "rimelig" klinikk i Bergen/Hordaland området,eller en klinikk med greie nedbetalingsordninger?

Sitter pris på all hjelp! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144783-brystforst%C3%B8rrelse-%C3%B8konomi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg kan ikke fatte hvorfro folk vil det. Skal fortelle deg at det er slett ikke noe moro med store pupper heller. Jeg har også lyst til å redusere mine. men det er av helt andre årsaker. ikke den at jeg bare har lyst, nei det er av faktiske fysiske årsaker; rygg/nakke problemer mm.

Tenk deg godt om.. dere er faktiske heldige for at dere har litt småe pupper.

Og i en alder av 22 år? Hva gjør du får barn, tror du puppene blir helt de samme etterpå da?

Skal jeg gi deg et råd, vil jeg anbefale at du ikke kun ser på pris når du velger klinikk. Få referanser av andre som har gjort inngrepet. Selvsagt er ikke økonomi uten betydning, men det bør ikke være det avgjørende. Er dessverre ikke kjent i Bergens-området.

Ellers vil jeg ønske deg lykke til, du blir tatt godt vare på og vil sannsynligvis bli veldig godt fornøyd!

Skal jeg gi deg et råd, vil jeg anbefale at du ikke kun ser på pris når du velger klinikk. Få referanser av andre som har gjort inngrepet. Selvsagt er ikke økonomi uten betydning, men det bør ikke være det avgjørende. Er dessverre ikke kjent i Bergens-området.

Ellers vil jeg ønske deg lykke til, du blir tatt godt vare på og vil sannsynligvis bli veldig godt fornøyd!

Tusen Takk for svaret.. :) men jeg kjenner ingen som har tatt silikon (eller noe tilsvarende) Jeg vil vite mest mulig om dette før jeg hiver meg ut i det..

Men jeg er enig med deg ang økonomien,så takk! :)

Hei

Jeg kan ikke fatte hvorfro folk vil det. Skal fortelle deg at det er slett ikke noe moro med store pupper heller. Jeg har også lyst til å redusere mine. men det er av helt andre årsaker. ikke den at jeg bare har lyst, nei det er av faktiske fysiske årsaker; rygg/nakke problemer mm.

Og i en alder av 22 år? Hva gjør du får barn, tror du puppene blir helt de samme etterpå da?

Mennesker har alle ulike årsaker til å gjøre div.ting med kroppen sin,så der syntes jeg ikke du skal dømme det. Jeg for min del har ikke det man kaller "små pupper" men er en 85b,og det passet fint til meg en gang..men nå er de ikke så fine lenger,om du skjønner :) Jeg har mange venninner som vil gjøre det samme når de har fått de barna de vil ha,og det skjønner jeg. Jeg derimot,kan ikke få barn (pga endometriose) så jeg vil heller gjøre noe for meg selv,som jeg har lyst til. Har heldigvis en veldig forståelsesfull samboer,som støtter meg (selv om han mener det strengt tatt ikke er nødvendig)Jeg har forbud mot å trene også,så da er det ikke så lett å holde kroppen i form & shape! Dette er noe jeg vil gjøre for meg selv,og ikke for noen andre pga.div meninger.

Men takk for svaret :)

Hei

Mine bryster var en fin B-cup før jeg ammet to barn, fyller nå ikke en A-cup engang. Mange av de på forumet her opererte seg nettopp pga. at brystene var blitt MINDRE etter at de fikk barn...

Det at du er plaget med store bryster er selvsagt trist, men det er ikke et godt argument mot det at Veronica22 vil operere seg?... Hun skrev ikke noe om størrelse, kan hende hun ikke hadde tenkt seg D-cup akkurat... Det er ikke kjekt å være helt flat heller, føler meg ikke som en kvinne, men en gutt!

Når det er sagt så er det jo greit å vente med å operere seg til etter man har ammet ferdig pga. at brystene vil sansynligvis endre seg etterpå selv med innlegg, samt kan det visst være vanskeligere for noen å få ammet etter å ha operert seg.

Annonse

Her er noen linker som kan være greie å gå gjennom før du bestemmer deg.

http://www.kvinneguiden.no Gå inn på diskusjonsforumet, og søk på silikon. Da får du opp masse informasjon fra andre som har operert.

http://www.qvinna.info har masse flotte før og etter bilder, og gode faktasider.

http://www.fms.as/kosmetisk_kirurgi/foretter.html#brystproteser

En link til Fana medisinske senter, hvor jeg gjerne skulle operert meg hadde jeg bodd i nærheten! De er en av få klinikker som er spesialisert på saltvannslinnlegg som legges under muskel. Siden snittet legges under armen blir det mye mindre synlig.

Lykke til!

Gjest kutt ut da..

Hei

Hver sine problemer, skjønner du vel.. Skal hun la være å få silikon fordi _du_ har vondt i ryggen pga for store pupper?

Det finnes mellomting her. Ikke døm andre fordi du er i motsatt situasjon..!

Hei

Kan du ikke operere noe av dem bort da? Koster litt mer enn silikon hvis du trenger løft også men det bryr du deg kanskje ikke noe om å ta?

Kan du ikke operere noe av dem bort da? Koster litt mer enn silikon hvis du trenger løft også men det bryr du deg kanskje ikke noe om å ta?

hvorfor skal jeg det? vi alle er født med den kroppen vi har, og må være fornøyd med den. hvorfor ta kirurgiske inngrep?

Mulig små pupper lager et selvbilde kompleks, men da må man ta følgene av å få de større også. blant annet vondt i nakke/rygg.

Har nok ikke samme holdning som dere at det er BARE å legge seg under kniven!!!

hvorfor skal jeg det? vi alle er født med den kroppen vi har, og må være fornøyd med den. hvorfor ta kirurgiske inngrep?

Mulig små pupper lager et selvbilde kompleks, men da må man ta følgene av å få de større også. blant annet vondt i nakke/rygg.

Har nok ikke samme holdning som dere at det er BARE å legge seg under kniven!!!

Det får ingen følger når man legge inn til normal størrelse. Jeg har nå 80B, før fikk jeg ikke kjøpt bh fordi ingen var små nok

Det er ingen vits å legge inn så man blir Pamela Anderson heller

Det får ingen følger når man legge inn til normal størrelse. Jeg har nå 80B, før fikk jeg ikke kjøpt bh fordi ingen var små nok

Det er ingen vits å legge inn så man blir Pamela Anderson heller

man har ingen sikkerhet i at man ikke får vondt i rygg/nakke. det er helt opp til hver enkelte sin kroppsbygning!

Annonse

Hei Veronica! Jeg har akkurat gjort det.. Fått større bryster. Dette har økt selvtilliten min og jeg angerer ikke et sekund. Har ikke gjort det bare for å se sexy ut som mange tror. Jeg har faktisk ikke fått større enn en god b-cup, men jeg er storfornøyd. Bare spør meg hvis du lurer på noe. Svarer på alt jeg kan. :)

Gjest go4it

Tusen Takk for svaret.. :) men jeg kjenner ingen som har tatt silikon (eller noe tilsvarende) Jeg vil vite mest mulig om dette før jeg hiver meg ut i det..

Men jeg er enig med deg ang økonomien,så takk! :)

Hvis du vil vite mer send meg en epost på [email protected]

klem

Lise

Gjest siria

Plastikkkirurgisk institutt er helt supert. Der er av de billigste i landet og er veldig flinke. Jeg fikk utført en neseplastikk der for over et halvt år siden, og har bare gode ting å si om dem. Spesielt legen, Nordgård. Det ligger i bygningene til Volvat, ved Lagunen (tror jeg det het.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...