Gå til innhold

Efexor - positive erfaringer, anyone?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni

Idag var jeg hos legen, og vi ble enige om å bytte fra Surmontil til Efexor, da førstnevnte ikke har hatt virkning på meg. Jeg har tidligere prøvd Efexor i en(!) dag, men jeg ble så plaget med intens kvalme at jeg slutta. Denne gangen skal jeg prøve å trappe veldig sakte opp, i håp om at det skal gå bedre. Det første jeg ser da jeg går inn her på forumet er imidlertid 3 tråder som omhandler Efexors plagsomme bivirkninger/ettervirkninger. Det er jo litt skremmende..så derfor spør jeg:

Er det noen her inne som har hatt POSITIVE opplevelser av Efexor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144806-efexor-positive-erfaringer-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Driver og trapper opp på Efexor i disse dager. Jeg er veldig sensibel har jeg fått erfare, så derfor har jeg gått på en minidose (37,5mg) i en uke for så å trappe opp til det dobbelte. Som sagt, jeg har hatt en del bivirkninger tidligere, og denne gangen også fikk jeg magesmerter allerede etter inntak av første tablett. Var egentlig innstilt på å gi opp forsøket, men i dag, 6.dag, har jeg ingen smerter og ikke noe ubehag ellers heller.

Om Efexorens virkning på min depresjon kan jeg nok ikke si noe som helst enda :0)

Gjest Calóni

Driver og trapper opp på Efexor i disse dager. Jeg er veldig sensibel har jeg fått erfare, så derfor har jeg gått på en minidose (37,5mg) i en uke for så å trappe opp til det dobbelte. Som sagt, jeg har hatt en del bivirkninger tidligere, og denne gangen også fikk jeg magesmerter allerede etter inntak av første tablett. Var egentlig innstilt på å gi opp forsøket, men i dag, 6.dag, har jeg ingen smerter og ikke noe ubehag ellers heller.

Om Efexorens virkning på min depresjon kan jeg nok ikke si noe som helst enda :0)

Jeg kasta opp en time etter første 37,5 mg-tablett forrige gang, derfor skal jeg begynne med..eh..hva nå enn som blir halvparten av 37,5 i et par dager. Jeg reagerer veldig forskjellig på AD, feks Surmontil som jeg har gått på nærmere ett år, gikk jeg på høy dose, men serumkonsentratet i blodet tilsa at jeg bare gikk på en bitteliten dose..så det blir spennende å se om Efexor hjelper..takk for svar, og lykke til selv :)

Annonse

Gjest uten signatur

Det positive var at den hjalp jo på depresjonen da! Så vår en bare veie bivirkninger og ettervirkninger opp mot det. Hva veier tyngst. For meg var det det negative. For andre er det det positive! En må prøve seg fram. Jeg er så uheldig at jeg tåler dårlig alle medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...