Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødsel var jeg utslått og sovnet. Jeg voknet av at jordmora løftet armen min opp i luften og slapp den rett ned....på dyna altså. Noen som vet hvorfor hun gjorde det?

Fortsetter under...

Skrevet

Noen ganger blir det bare for mye psykiatri :-)

Skrevet

finne ut om du var avslappet? :D

Hvorfor løfte den i været for å finne ut av det da?

Gjest kanskje bevisstløs
Skrevet

Hun ville vite hvor tungt du sov / om du var bevisstløs kanskje?

Skrevet

Hun ville vite hvor tungt du sov / om du var bevisstløs kanskje?

Når man er bevistløs, hvordan er armen da i fht når man sover? Dette har jeg tenkt på i ti år .-)

Annonse

Gjest kanskje bevisstløs
Skrevet

Når man er bevistløs, hvordan er armen da i fht når man sover? Dette har jeg tenkt på i ti år .-)

Kanskje ennå slappere når man er bevisstløs?

men antageligvis har hun tatt pulsen din (ved å holde på håndleddet), og så slapp hun hånden litt raskere enn hun hadde tenkt, ble forstyrret av at du våknet..

Eller hun ville se på fargen på hendene dine (har mye å si mht blodsirkulasjon)

Legen min sjekket hovne fingre / hovne ben hele svangerskapet, oppsamling av væske synes ofte fortest her.

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvorfor løfte den i været for å finne ut av det da?

Kjenner på "tyngden" på arma hvor mye du slapper av, om arma di hviler i hånda hennes og måten den faller ned på madrassen igjen.

Skrevet

Kanskje for å sjekke hvor tungt du sov. Hvis du hadde ligget lenge helt stille, og tilsynelatende sovet veldig tungt.

Hadde du vært bevisstløs hadde dun nok ikke våknet av at hun slapp hånden din ned sånn. Det var vel det hun ville teste ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...