Gå til innhold

Merkelig drøm jeg har noen ganger


Gjest T-Puss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hm...den skal jeg prøve neste gang! Tror jeg, da..:)

Jeg var ihvertfall plaget med slike drømmer, og en hobbydrømmetydervenn av meg rådet meg til å konfrontere dem som løp etter meg :)

det nyttet jo ikke løpe fra dem.. enten så våknet jeg utmattet, eller så "greide" jeg ikke løpe fra dem...heheh.. beina gikk sakte, kom meg ikke av flekken osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T-Puss

Kjenner til den ja.

Hva skjer hvis du i drømmen prøver å snu deg til de som jager deg, og konfronterer dem?

Det har jeg aldri prøvd på, tror jeg... Ender altid med at jeg våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T-Puss

Jeg har også hatt mange slike drømmer om at jeg blir jaget og forfulgt og at jeg ikke kommer av flekken eller at jeg blir oppdaget der jeg har gjemt meg. Ganske spennende og nervepirrene drømmer.

Jeg husker ofte det jeg har drømt og har veldig livaktige drømmer, jeg da. Snakker i søvne og står i. :)

Jeg tror det er ganske vanlig drøm eller mareritt. Men det kan jo bli plagsomt om en er av typen som våkner drivende svett og med hjertet i halsen. Er man litt filosofisk anlagt kan en jo undre seg litt om hvorfor man drømmer det man gjør. Kanskje vil drømmene endre seg om livssituasjonen gjør det?

dete er ikke en plagsom drøm, egentlig. Bare lurte på om noen hadde drømt noe lignende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T-Puss

Sikkert en gjenganger for veldig mange av oss her inne. Fordi mange av oss strever med ting i livet,eller hele livet for den del,og kaver for å komme oss videre i prosesser,kaver for å forstå,kaver for å komme oss unna ting.(mennesker,situasjoner,traumer)Men ting står bokstavelig talt i stampe.Så spørsmålet er ;hva sliter du med?Samtidig tror jeg gjengangere av slike drømmer er med på å bearbeide følelsene våre rundt slike vanskelige livsområder. Så når jeg våkner opp sliten av drømmer tenker jeg at jeg har gjort et "stykke arbeid".

Jeg sliter med angst og depresjoner. Særlig sosial fobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Jeg sliter med angst og depresjoner. Særlig sosial fobi.

Da er det i hvertfall ikke rart at du har denne drømmen. Håper du får hjelp med promlemene dine.Hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...