toomy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hei. jeg har en kompis som har blitt ilag med ei jente han har kjendt i et par år, og de har vært gode venner før de ble ilag. det som er saken, er at hun var ilag med en for ei stund siden, men de er helt ferdig med hverandre nå. men så har de møttes ei natt , og det har resultert i at hun ble gravid. eksen hennes tror ikke på henne, og vil ikke at hun skal få ungen. han er over 30, hun er 19. hun og kompisen(han er 23) min ble ilag før hun visste hun var gravid(hun er ca. en mnd. på vei), og han vil jo ikke at det skal bli slutt mellom dem. men han er jo litt i tvil om hva han skal gjøre.(må nevne at han har et barn fra før, og at moren til hans sønn, og dama hans er i slekt, langt ute) dette er ikke noe problem for noen av dem, men det blir jo litt innviklet da=) jeg lurer derfor på hva dere syns han bør gjøre, når han er veldig glad i henne, men han er i en litt kinkig situasjon. det skal ikke være enkelt... bør han gjøre det slutt før det blir for sent, eller bør de holde sammen. han er ganske rådvill akkurat nå, og jeg tror han er ganske fortvilet over det hele. håper noen har noen gode råd og komme med=) de bor ikke ilag,, men skal flytte ilag hvis de fortsetter å være ilag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145194-sammen-med-gravid-jente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tror ikke inlegget ditt passer helt her, prvd foreldre småbarn, smaliv eller åpent forum istedet. Men når du først er her, ingen kan fortelle hva kompisen din skal gjøre. Slik jeg forstod det var kjæresten gravid med en annen. Dersom han elsker henne, vil leve sammen med henne og klarer å delta i sønnen hennes sitt liv, uten at han er den biologiske faren, så er jo det bare å forbli sammen. Klarer han ikke tanken på å ha henne når hun venter en annen manns barn, så må han gjøre det slutt. Det med andre sine barn i forhold kan være veldig vanskelig, noen takler det, andre ikke, han vet best sitt eget utgangspungt for en slik situvasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145194-sammen-med-gravid-jente/#findComment-919057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.