Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Silvana1365380201

Lenge siden jeg har vært aktiv på dette forumet. Fikk for ett år siden to gutter etter andre ICSI-forsøk, men dessverre var den ene død, og fødselen ble satt igang noen uker før termin. Vi har nå en flott og frisk ettåring.

I går satt vi inn to egg igjen, dette er vårt første søskenforsøk. Har hatt god-følelsen inne hele tiden, men nå blir det selvsagt mye tyding av symptomer frem mot testing. Det stikker litt i magen, og det tar jeg som et positivt tegn på festing, men selvsagt kan man aldri vite.

Her gjelder det å holde på den positive følelsen! Tar det helt med ro, og får hjelp av mann og familie til å passe på ettåringen, slik at jeg slipper å løfte mer enn nødvendig nå disse første dagene.

Frustrasjonsnivået vil nok stige etterhvert som dagene går og jeg liksom skal kunne forsøke å tyde såkalte signaler på det ene eller andre, og det er dette som er så slitsomt. Sannheten er jo at progesteronen kan gi de samme signalene som en graviditet, så egentlig er det "bare" å forsøke å ikke tenke noe på det man føler, for intet er sikkert. Ha-ha kjempelett!!!

Ønsker alle andre rugere lykke til, håper vi kan varsle to blå om et par uker! Hold på god-følelsen!!!

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145428-s%C3%A5-er-det-p%C3%A5n-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vindi1365380658

Hei. Jeg ønsker deg lykke til med dette forsøket. Hvor frustert man kan bli i en slik situasjon er det bare vi som har prøvd som vet....

Fint at du har en flott 1 åring, og en slik fin mann og familie som stiller opp for deg/dere når dere trenger det.

Jeg har selv hatt 3 ICSI forsøk, og er nå gravid i 13 uken.

Det jeg har erfart er at det er utrolig viktig å være opptimistisk. å ha en positiv innstilling.

Skulle det gå galt så har man nye sjanser, men det er ikke lett for det surrer så mange tanker i hodet og kroppen er full av hormoner.

Jeg skal tenke på deg i ukene som kommer.

Stor klem fra

Hei Silvana!

Deg husker jeg godt:-) Vi testet positivt omtrent på samme tid!

Det var forferdelig trist å høre at du mistet den ene kjære gutten din:-( Det må ha vært fryktelig vondt for dere!

Godt å høre at du har en frisk og fin ett-åring :-)

Min gutt fylte 1 år for 14 dager siden. Han ble født 4 uker før termin, men alt har gått helt flott - og han er verdens skjønneste lille krabat :-D

Vi skal ha søskenforsøk i august, fryseforsøk dersom eggene overlever opptining. Grugleder meg ;-)

Ønsker deg lykke til med rugetida - og i jakten på alle symtomer:-)

Håper på gla' melding om 2 uker!!

Stor klem fra

Silvana1365380201

Hei Silvana!

Deg husker jeg godt:-) Vi testet positivt omtrent på samme tid!

Det var forferdelig trist å høre at du mistet den ene kjære gutten din:-( Det må ha vært fryktelig vondt for dere!

Godt å høre at du har en frisk og fin ett-åring :-)

Min gutt fylte 1 år for 14 dager siden. Han ble født 4 uker før termin, men alt har gått helt flott - og han er verdens skjønneste lille krabat :-D

Vi skal ha søskenforsøk i august, fryseforsøk dersom eggene overlever opptining. Grugleder meg ;-)

Ønsker deg lykke til med rugetida - og i jakten på alle symtomer:-)

Håper på gla' melding om 2 uker!!

Stor klem fra

Så koselig at du husket meg. Husker også godt navnet ditt, men var mest opptatt av andre vordende tvillingmødre på tidspunktet, så jeg husket ikke at vi testet positivt samtidig. Men da fikk du en gutt omtrent samtidig som meg. Morsomt!

Mailet privat med en annen som også fikk tvillinger, heldigvis gikk det bra med hennes :)

Ønsker deg virkelig lykke til med søskenforsøket i august. Håper og tror jeg slipper et nytt da, men man vet jo aldri.

Det stikker og "verker" litt i magen i tillegg til at jeg føler meg ganske oppblåst, og slik jeg husker det tar jeg det som positive tegn. Må holde meg fast i alt som kan tyde på at det blir to blå om en drøy uke.

Har hatt en merkelig følelse hele tiden om at dette skal gå bra, så da får jeg stole på det. Kan uasett ikke bruke masse energi på å "forberede" meg på at det går galt. Går det galt, så går det galt. Det blir uansett jævlig, men det får vi heller ta HVIS (!!!!!) det kommer :-)

Klem fra meg :c)

Var bare innom og kikket, tenkte kanskje du var i gang igjen! Så kjekt at du fikk komme i gang nå før sommeren, akkurat som planlagt det jo:) Her er alt bra, travle dager, går mot 1 års dag neste uke! Tvillingene er i full vigør, de går ikke ennå, men det ser de ikke som noe hinder:)? Masse lykke til, tenker på deg!

Lykke til dere andre også, ser at det er flere "kjente" her!

Klem

Silvana1365380201

Var bare innom og kikket, tenkte kanskje du var i gang igjen! Så kjekt at du fikk komme i gang nå før sommeren, akkurat som planlagt det jo:) Her er alt bra, travle dager, går mot 1 års dag neste uke! Tvillingene er i full vigør, de går ikke ennå, men det ser de ikke som noe hinder:)? Masse lykke til, tenker på deg!

Lykke til dere andre også, ser at det er flere "kjente" her!

Klem

Hei Akinna!

Sendte deg en privat mail, jeg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...