Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er 20 år og frisør. har hatt hodepine i en uke i strekk nå å holder på å bli gal.. har også vert kvalm og svimmel til tider. rett etter jeg våkner er det greit, men med en gang jeg får spist er det på'n igjen. når jeg kommer hjem fra jobb, detter jeg om på senga å sover til jeg må på jobb igjen. nå har det jo vert helg å jeg har hatt fri i 2 dager, men det er akkurat likedan...

frustrert...

utenom dette så så jeg idag at jeg har hatt brun utflod, slik det ser ut den siste dagen av mensen omtrent, men jeg skal jo ikke ha mensen før om 1,5 uke! skjønner ingenting...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145485-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frisørrådet

Først, spis regelmessig. Sørg for å få i deg nok væske. Ta en graviditetstest type clear blue (vent til dagen etter du skulle hatt mens hvis den ikke kommer da)

Dernest; kanskje du har pådratt deg noe i muskel/skjellett grunnet jobben. Skuldre og nakke som sliter kan gi en ganske jævli hodepine.

Noter deg hvilke stoffer du kommer i kontakt med på jobb. Kanskje du reagerer på noen av dem.

Ta en sjekk av øynene dine, kanskje du trenger briller.

Det var noen tips. Finner du ikke ut av det så gå til legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145485-hjelp/#findComment-920946
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...