Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har fått sopp på penisen.Det klør og svir. JEg er gravid og han kan kanskje ha fått det fra meg selv om jeg ikke har merket noe til det selv.

I allefall gikk jeg på apoteket og skulle kjøpe et middel for dette, og trodde at gutter også kunne bruke canesten. Jeg fant en krem som stod at den kunne brukes både på fotsopp og i skjedeåpningn ved underlivsopp.

Da jeg kom til skranken og spurte om gutter også kunne bruke denne kremen, spurte damen om det var til fotsopp (som om gutter og jenter får forskjellige typer fotsopp...??) og jeg sa nei at det var til penisen hans. og da sa hun mens hun nesten begynte å le at jeg ikke kunne kjøpe dette hvis ikke han var 100% sikker på at det var sopp. Så jeg fikk rett og slett ikke kjøpt noe til ham.

Jeg sa bare til henne at jeg skulle sende ham inn så hun kunne undersøke ham så gikk jeg. Følte meg helt dum. Han har hatt sopp flere ganger før og burde da vite det selv. Hadde det vært farlig å smøre det på hadde det vært annerledes.

Noen som vet om en medisin som er for gutter som har fått sopp????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145491-sopp-hos-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thekla1365380692

Damen i skranken virket ikke som hun hadde peiling i det hele tatt. Canesten kan fint brukes på gutter også. Den skal brukes i 7-10 dager etter at han har blitt symptomfri. Og selv om det ikke er påvist at han har sopp på penis så kan han bruke canesten så mye han vil. Canesten går det rett og slett ikke an å få for mye av ;) Samboeren min fikk nylig sopp av meg og han behandlet seg med en krem som heter Daktar. Den er bittelitt sterkere, men helt ufarlig å bruke. Legen skrev at han kunne velge om han ville kjøpe canesten eller Daktakort i og med at det har samme virkning. Gå på apoteket og kjøp canesten du, så ser du om symptomene går bort. Hvis ikke kan han ta en tur til legen.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145491-sopp-hos-menn/#findComment-921827
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...