Gjest Uholdbart Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Til dere alle som har erfaring med hjerteproblemer og prossen det er å utredes. Jeg ei 29 år gammel dame og vet ennå ikke hva som feiler meg, hva som skaper ubehaget. Men jeg har hatt nattlige anfall der hjertet har løpt løpsk, pluss ubehagelig ektraslag med økende hyppighet om dagen. Hadde også et langvarig anfall der jeg hadde forskjellige rytmefeil og høy puls i et halvt døgn. 20 mg med betablikker klarte stoppe det (tror jeg). Jeg dro da på sykehuset og tilstanden ble registrert via utskrift fra EKG. Hjertespesialister har sett på dette og jeg ble innkalt til 24 T EKG, røntgen av lunger og ultralyd av hjertet. Jeg har sånn angst og får ikke sove da også små-plagene er verst når jeg ligger, samt yttligere plagsomme når jeg skal forsøke finn søvnen og når jeg sover. Våkner av at at jeg bader i svette og får oftere ekstraslag ved innsovning. Har hatt brystsmerter og pusteproblemer også, men det er en sannsynlighet at dette kommer av angst. Det jeg i hovedsak lurer på/ ønsker kommentarer på: Er det noen som har blitt behandlet med beroligende medikamenter i utredningstiden? Var beskjeden at det var greit for hjertet med beroligende medikamenter samme hva "feilen" besto av? (Noe en ikke vet før utredning) Er det noen som har forsøkt betablokker med svak astma? (Fikk utskrevet betablokker, men syns det er vemmelig å ta de da jeg har pusteproblemer -selv om disse minst sannsynlig kommer av astmaen). Er det noen som har erfart at hjerteproblemer eller urytme har kommet i forbindelse med en kraftig virusinfeksjon f.eks kyssesyken. (Jeg fikk problemene i det kyssesyken gjorde sitt inntog) Ellers er alle typer råd hjertelig velkomne!! På forhånd tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145550-under-utredning-nerv%C3%B8s-hv-mestre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.