Vendi Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Har de siste månedene utviklet mer og mer vondt i det ene kneet. Kjent meg stiv med litt smerter. Har ikke klart å bøye kneet normalt på veldig lang tid pga smerter og stivhet. Nå er det så ille med smerter at jeg må halte etter å ha reist meg opp etter å ha sittet. Skikkelig halting fordi det gjør så vondt. Men så går det seg til kjapt etter at jeg har gått litt på det. Da kan jeg gå ganske normalt. Smertene sitter i kneet og går litt nedover på leggen, mest på framsiden. La det fram for ChatGPT, som mente det kunne være artrose. Men jeg vet ikke. Noen her som kan tenke seg hva det kan være? Hva høres det ut som? Det beste er vel å gå til legen med det. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Du sier ingenting om hvor i kneet smerten sitter og ikke minst hva slags smerte det er. Om du f.eks går til lege med dette vil du mest sannsynlig måtte beskrive dette og gjerne peke på hvor smerten sitter. Ellers: Smerter kneet kan være veldig mye forskjellig. Det mest vanlige er nok bare vanlige slitasjesmerter som man kan få generelt i kroppen etterhvert som man blir eldre. Men hva som er årsaken til akkurat dine smerter er som sagt litt vanskelig å si. Uansett høres det ut som du burde nevne det for legen din. 0 Siter
Vendi Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden): Du sier ingenting om hvor i kneet smerten sitter og ikke minst hva slags smerte det er. Om du f.eks går til lege med dette vil du mest sannsynlig måtte beskrive dette og gjerne peke på hvor smerten sitter. Ellers: Smerter kneet kan være veldig mye forskjellig. Det mest vanlige er nok bare vanlige slitasjesmerter som man kan få generelt i kroppen etterhvert som man blir eldre. Men hva som er årsaken til akkurat dine smerter er som sagt litt vanskelig å si. Uansett høres det ut som du burde nevne det for legen din. Ja, var dumt av meg å ta det opp her. Det er jo ikke lett for noen å gjette seg til hva dette kan skyldes. Det er heller ikke lett å huske på å ta med alt av informasjon i et lite innlegg her. Går jeg til legen med det vil jo legen stille meg spørsmål i tillegg til å undersøke fysisk, og utifra disse funnene stille diagnose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.