AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Men har ikke gjort det sover bra til greit uten, Er det da vits i å ta det fast? Jeg blir jo påvirket av det dagen etter også? En tidligere behandler sa ta kun ved behov.. Ville dere tatt det fast uansett? Anonymkode: 3d03b...8ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men har ikke gjort det sover bra til greit uten, Er det da vits i å ta det fast? Jeg blir jo påvirket av det dagen etter også? En tidligere behandler sa ta kun ved behov.. Ville dere tatt det fast uansett? Anonymkode: 3d03b...8ef Jeg tok fast i mange år. Anonymkode: 5706a...00c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg tok fast i mange år. Anonymkode: 5706a...00c Vil du anbefale det når jeg sover greit? Anonymkode: 3d03b...8ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil du anbefale det når jeg sover greit? Anonymkode: 3d03b...8ef Jeg ville absolutt tatt det opp med fastlegen eller psykiater. Anonymkode: 5706a...00c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vil du anbefale det når jeg sover greit? Anonymkode: 3d03b...8ef Det er jo ikke vits å ta det når du sover greit... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.