Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, så er vi i gang igjen.

Kjenner det er ekstra spennende med tanke på at det er tredje gangen og siste forsøk i det offentlige.

Denne gangen fikk jeg tilbud om å være med i en studie. Istedefor nesespray fikk jeg noen sprøyter som heter Orgalutran. Hele behandlingen tok 2 uker og jeg har ikke hatt noen bivirkninger. Helt fantastisk. I tillegg ble jeg fulgt veldig tett opp med ultralyd (annen hver dag) og blodprøver. Følte meg veldig godt ivaretatt.

I dag tok jeg ut 5 egg, ikke så mange, men to mer enn forrige gang. Venter nå i spenning på hvor mange som blir befruktet.

Kjenner at jeg har mange forskjellige følelser i kroppen. Vet ikke om jeg tør håpe for mye, har blitt skuffet så mange ganger tidligere.

Vil samtidig få ønske alle andre som strever med det samme lykke til.

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145713-3-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...