AnneBe1365380693 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg fikk fjernet livmor og livmortappen juli-03 (forrige sommer) etter å hatt masse plager med store blødninger pga. mange myomer/ muskelknuter. Jeg er 43 år og barnløs. Lykken var stor etter operasjonen, og det gikk ca.et halvt år før problemene begynte på nytt. Nå får jeg stadig cyster som vokser på eggstokkene ved eggløsning og de gir meg store smerter. Nå er jeg sykemeldt for n`te gang fordi det er så vondt. I tillegg har jeg fått vondt i urinblæra og må løpe på do for jeg holder på å tisse meg ut. Det er vondt når jeg tisser også, og det er konstatert at jeg ikke har urinveisinfeksjon. Nå er spørsmålet om de i tillegg har kommet borti urinblæra ved operasjonen.... Er passe lei etter alt dette, og vil så gjerne få fjernet eggstokkene som gir meg så store plager, men det får jeg ikke fordi jeg er for ung... Noen som har tips/erfaringer emd det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145722-problemer-etter-fjerning-av-livmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.