Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest akheeran

Jeg har hatt ubeskyttet sex med mannen min i 11 mnd , og mensen har desverre fortsatt å komme.

Jeg har en datter på 6 fra før,men "noe kan jo ha skjedd" siden den gang.

Syklusen min har pleid å være 28 dager,men de siste mnd har den kommet 1-3 dager for tidlig (men nå sist kom den på dagen).

Tok graviditets test dagen før og selve dagen som mensen kom , for jeg hadde fått for meg at jeg muligens var gravid, men de var negative .

Mensen pleier å vare i 6 dager ,men nå varte den bare i 3,5 dag .

Jeg fikk også eggløsningssymptomer under ei uke etter mensens første dag.

Er det vanlig da?

Må også si at de eneste symptomene jeg bruker å ha på e.l er litt verking og veldig lite utflod, men nå er det ganske mye slim (slik som jeg har lest at man får).

Tenkte at jeg kanskje hadde fått sopp infeksjon etter å ha brukt pencillin , men jeg har ingen svie,farge/hvit utflod eller noe.

Er også mye småkvalm ,men det går fort over.

Får ofte "knip" i underlivet når jeg løfter tungt.

Er jeg unormal eller kjenner jeg etter for mye ?

Håper noen kan gi meg noen svar,meninger eller forslag .

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146078-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...