Gjest akheeran Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har hatt ubeskyttet sex med mannen min i 11 mnd , og mensen har desverre fortsatt å komme. Jeg har en datter på 6 fra før,men "noe kan jo ha skjedd" siden den gang. Syklusen min har pleid å være 28 dager,men de siste mnd har den kommet 1-3 dager for tidlig (men nå sist kom den på dagen). Tok graviditets test dagen før og selve dagen som mensen kom , for jeg hadde fått for meg at jeg muligens var gravid, men de var negative . Mensen pleier å vare i 6 dager ,men nå varte den bare i 3,5 dag . Jeg fikk også eggløsningssymptomer under ei uke etter mensens første dag. Er det vanlig da? Må også si at de eneste symptomene jeg bruker å ha på e.l er litt verking og veldig lite utflod, men nå er det ganske mye slim (slik som jeg har lest at man får). Tenkte at jeg kanskje hadde fått sopp infeksjon etter å ha brukt pencillin , men jeg har ingen svie,farge/hvit utflod eller noe. Er også mye småkvalm ,men det går fort over. Får ofte "knip" i underlivet når jeg løfter tungt. Er jeg unormal eller kjenner jeg etter for mye ? Håper noen kan gi meg noen svar,meninger eller forslag . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146078-skj%C3%B8nner-ingenting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.