Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pomona

Hei, jeg har ved et par anledninger glemt å ta lamictalen, enten på kvelden eller om morgenen. Har gjerne oppdaga det kl 15 på ettermiddagen, pleier vanligvis å ta den kl 7. Spes i helgene når en sover utpå litt... Hvor alvorlig er dette. Skal jeg ta morgendosen selv om det er sent på dagen, og allikevel ta kveldsdosen til vanlig tid. Kan det få konsekvenser for meg å ikke ta en av dosene i det hele tatt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146156-glemme-%C3%A5-ta-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nusselig kosebamse

Hei. Jeg glemmer også av og til å ta morgendosen. Tar den vanligvis rundt 0700. Hvis jeg ikke husker på det før det er blitt ettermiddag tar jeg den gjerne da, men utsetter kveldsdosen til sent på kvelden og morgendose til vanlig tid. Hovner litt opp i ansiktet og anklene hvis inntaket blir uregelmessig, men det går tilbake innen et døgn. Ingen krise forbundet med det. Blir kanskje litt ustabil av dette, men vet ikke helt om det kommer av lidelsen eller hva.

Hilsen,

MsB - http://p216.ezboard.com/bbipolarnorge

Kanskje er jeg heldig, men jeg har aldri opplevd konsekvenser av å glemme en dose lamictal. Noen få ganger har jeg glemt den helt til kveldsdosen skal tas og da tar jeg ikke dobbelt.Når jeg husker at jeg har glemt tar jeg den så snart som mulig. Såfremst det ikke har gått altfor lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...