Sprog Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jente, nesten 29, ikke på p-pille (sluttet august ifjor, har hatt regulære sykluser siden da) Har veldig regulære sykluser oftest 28 dager. Det jeg lurer på er hvilken dag jeg skal regnes som den første. Jeg begynner normalt å spotte på fredag, men får "skikkelig" mens først på mandag. Har lest at man skal telle fra første dag med "friskt" blod. Hvorfor det? Blodet er jo friskt når det begynner å blø, men blir brunt på vei ut fordi det tørker på vei ut innbiller jeg meg. Spurte legen min om dette da jeg var hos ham for å ha GU i forb. med at jeg vil bli gravid, og han sa at han antok at det bare var et tegn på at blødningen min hadde startet, men at resten av det som skulle ut var litt tregere. Er det noen andre som har noe kunnskap rundt dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146250-hva-er-f%C3%B8rste-dag-i-syklus-hvis-man-spotter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.