Kakel Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Nei, nå må du gi deg ;o) Sjarmerende ja, men ikke kjekk. Jo - KJEKK ...men så begynner jeg å dra på åra også da! .) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jo - KJEKK ...men så begynner jeg å dra på åra også da! .) DET er ingen unnskyldning altså) 0 Siter
Anki Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 han er DRITKJEKK! Kjartan kjekk?? Det syns jeg absolutt ikke han er...Ikke syns jeg han er spesielt sjarmerende heller, men han har bra stemme da 0 Siter
Anki Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg også syns at de to finalistene i år er mindre flinke enn de to siste i fjor... Og jeg syns Kjartan er kjedelig, eller han var det i hvert fall en stund. Syns riktignok han har tatt seg litt opp de siste gangene. Heia Margaret, sier nå jeg 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Enig i at Kjartan er kjedelig. Men slik går det når favorittene går ut en etter en. Heia Margareth! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jo - KJEKK ...men så begynner jeg å dra på åra også da! .) Jeg syns også han er kjekk. Og jeg har _ikke_ begynt å dra på åra. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Ja, du er nok dessverre (?) den eneste. Kjartan er best - også når han ikke synger! *S* OG JEG SKAL PÅ FINALEN - - Tulaluralei! Misunnelig... 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg syns også han er kjekk. Og jeg har _ikke_ begynt å dra på åra. Jeg har dratt på åra lenge, og jeg synes IKKE han er kjekk! Jeg synes ikke han har noen god personlihget heller faktisk. Liker ikke fyren! Men hvis jeg lukker øynene når han synger så er det ok! hehe... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 han er DRITKJEKK! At det var? Hvor er han kjekk hen? 0 Siter
amber sun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 At det var? Hvor er han kjekk hen? Ser du ikke utstrålingen og sjarmen? Det glad-guttuttrykket og øynene. Hvordan han koser seg på scenen og er såå sjarmerende. Alt det gjør at han er dritkjekk. Hvordan er det mulig å ikke se det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 At det var? Hvor er han kjekk hen? Din er mye kjekkere ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Din er mye kjekkere ;o) Ikke sant?;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Ser du ikke utstrålingen og sjarmen? Det glad-guttuttrykket og øynene. Hvordan han koser seg på scenen og er såå sjarmerende. Alt det gjør at han er dritkjekk. Hvordan er det mulig å ikke se det? Nja, jeg ser det hvertfall ikke... Synes han ser kjedelig ut jeg..Litt vassen liksom. Men det er jo i grunn greit at folk har forkjellig smak. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Nja, jeg ser det hvertfall ikke... Synes han ser kjedelig ut jeg..Litt vassen liksom. Men det er jo i grunn greit at folk har forkjellig smak. :-) Det siste der har du grundig rett i 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 enig med deg! når han er på scena må jeg bare smile, for han ser så glad ut. det legger jeg i kjekk. Om han er den beste av de 11 skal jeg ikke uttale meg om, for hvor mange av oss vet det egentlig? han var ikke så ille å se på med en gang det startet, men det har jo blitt verre etterhvert. Spesielt etter at se skamfor håret hans... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg synes Kjartan synger bra, men jeg er totalt umusikalsk! Sjarm har han iallfall, og han er penere enn Kurt! nædda! 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Nei, tvert i mot. I forhold til Margaret som er synger surt, ser sur ut og ikke klarer å slå seg løs på scenen så er Kjartan rene drømmen. Etter at Maria forsvant er det ingen verdige vinnere, men Kjartan er tusen ganger bedre enn Margaret. 0 Siter
liossu Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det sier litt om konseptet,når Kjartan i fjor ikke en gang kom gjennom på første forsøk..Og nå skal han kanskje vinne hele Idol? 0 Siter
morsan Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det sier litt om konseptet,når Kjartan i fjor ikke en gang kom gjennom på første forsøk..Og nå skal han kanskje vinne hele Idol? Ja ikke sant? Det er mange tilfeldigheter ute og går! Og også det at både Margaret og Susanne ville vært utslått før finalerunden etter fjorårets regler, mens de pga villkort-programmet kom seg blant de topp tre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.