Gå til innhold

Idol: Kjartan - i finalen? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han var ikke så ille å se på med en gang det startet, men det har jo blitt verre etterhvert. Spesielt etter at se skamfor håret hans...

JA - sånn gjorde de med meg nest siste gang jeg var hos frisøren også - hvem LIKER sånn skamklip lugg, spør jeg meg - holdt på å grine jeg. Neste gang hadde jeg med BILDE av en lugg som var flisete og litt lang - et sted går gensern!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kakel

6

• amber sun

4

• Dorthe

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja ikke sant? Det er mange tilfeldigheter ute og går! Og også det at både Margaret og Susanne ville vært utslått før finalerunden etter fjorårets regler, mens de pga villkort-programmet kom seg blant de topp tre!

Hva er det der villkort-greiene?

Noe jeg har gått glipp av skjønner jeg! :-)

Skrevet

Hva er det der villkort-greiene?

Noe jeg har gått glipp av skjønner jeg! :-)

I fjor valgte dommerne ut de 50 siste, som konkurrerte mot hverandre i 5 innledende runder. 10 deltagere i hver runde, og 2 gikk videre.

I år så valgte dommerne ut de 40 beste, som konkurrerte mot hverandre i 4 runder med 10 deltagere, hvorav 2 gikk videre.

Etter dette hadde de et villkort-program, med 8 deltagere. Nå valgte dommerne ut 2 personer hver, som hadde røket ut tidligere i programmet. De valgte for det meste blant dem som hadde vært blant de 40 beste, men det ble også valgt folk som hadde gått ut tidligere.

De to beste fra dette programmet gikk videre, og det var Susanne og Margaret.

Dessuten så hadde dommerne i år enda en overraskelse på lur, nemlig at de valgte fritt den 11. finalisten. Det ble Håkon, som ble nummer 5.

Skrevet

I fjor valgte dommerne ut de 50 siste, som konkurrerte mot hverandre i 5 innledende runder. 10 deltagere i hver runde, og 2 gikk videre.

I år så valgte dommerne ut de 40 beste, som konkurrerte mot hverandre i 4 runder med 10 deltagere, hvorav 2 gikk videre.

Etter dette hadde de et villkort-program, med 8 deltagere. Nå valgte dommerne ut 2 personer hver, som hadde røket ut tidligere i programmet. De valgte for det meste blant dem som hadde vært blant de 40 beste, men det ble også valgt folk som hadde gått ut tidligere.

De to beste fra dette programmet gikk videre, og det var Susanne og Margaret.

Dessuten så hadde dommerne i år enda en overraskelse på lur, nemlig at de valgte fritt den 11. finalisten. Det ble Håkon, som ble nummer 5.

Oi, akkurat. Jeg fulgte jo med både i fjor og i år, men dette har jeg ikke helt hatt klart for meg. Men takk!

Fikk du 100% score i Idol-testen, forresten?

;-)

Skrevet

Oi, akkurat. Jeg fulgte jo med både i fjor og i år, men dette har jeg ikke helt hatt klart for meg. Men takk!

Fikk du 100% score i Idol-testen, forresten?

;-)

Ha'kke prøvd, men skulle ikke forundre meg! *S*

Jeg som bare var sånn passe interessert i fjor, og så bare på noen få av de avsluttende rundene, har hatt helt dilla i år!! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...