Gå til innhold

MAT&HELSE: kaldtvannsterapi!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Naturbarn

aner ikke hva kladtvannsterapi er, men høres jo kaldt ut... brr...

Ellers bader jeg gjerne i sjøen i 6 grader. Det er kaldere enn 20!! Men jeg svømmer ikke så langt, da..

Prøv å ligge i et badekar i 5 min med 20 grader...det høres ikke så ille ut,men fy f...kanskje jeg bare er ei stor pyse?

Jeg liker å bade i kaldt vann,men da ligger jeg jo ikke der og koser meg i 20 minutter ...

Gjest Naturbarn

Hva skal denne terapien hjelpe mot?

Den forbedrer immunforsvaret, bla ved at kroppen produserer flere T-celler, blodsirkulasjonen forbedres, kan virke positivt mot kronisk trøtthet, stimulerer produksjonen av kjønnshormoner...m.m.

Det beste av alt, det er gratis!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Prøv å ligge i et badekar i 5 min med 20 grader...det høres ikke så ille ut,men fy f...kanskje jeg bare er ei stor pyse?

Jeg liker å bade i kaldt vann,men da ligger jeg jo ikke der og koser meg i 20 minutter ...

det gjelder å konsentrere seg! Det hjelper. Men at 20 grader... ?? Får vel prøve. Jeg foretrekker iskald dusj, samtidig som jeg synger høyt i dusjen. Det tar bort oppmerksomheten fra det kalde... Prøv: "Kanskje komme kongen.."

Annonse

Gjest Naturbarn

det gjelder å konsentrere seg! Det hjelper. Men at 20 grader... ?? Får vel prøve. Jeg foretrekker iskald dusj, samtidig som jeg synger høyt i dusjen. Det tar bort oppmerksomheten fra det kalde... Prøv: "Kanskje komme kongen.."

Kald dusj er bra!Men det er mye verre med kalde bad... fytti rakkern, igår lå jeg i 10 minutter, det var noen laaaaange minutter!

Intet å miste!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Kald dusj er bra!Men det er mye verre med kalde bad... fytti rakkern, igår lå jeg i 10 minutter, det var noen laaaaange minutter!

Intet å miste!

merner du virkelig at du får stor helsegevinst av den seigpiningen? Merker du noe allerede? Jeg sverger heller til isbading og kaldtvannsbading. Da kan man jo svømme, har noe å gjøre imens liksom.

Og den umiddelbare velværefølelsen når man kommer på land, er ubeskrivelig. Åssen er det når du har ligget der og seigpinet???

Gjest Naturbarn

merner du virkelig at du får stor helsegevinst av den seigpiningen? Merker du noe allerede? Jeg sverger heller til isbading og kaldtvannsbading. Da kan man jo svømme, har noe å gjøre imens liksom.

Og den umiddelbare velværefølelsen når man kommer på land, er ubeskrivelig. Åssen er det når du har ligget der og seigpinet???

Nei,merker ingenting ennå...

Det høres bedre ut med det du driver med:-)

Det er ventetida som er verst!Jeg ligger jo bare der og venter på at stoppeklokka skal ringe..brrrr!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...