Gjest mgst Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Etter å ha gjennomgått siste IVF forsøk uten oppnådd graviditet, fikk jeg kun et par dager med tynn mensblødning til tross for store smerter (som varte omtrent fra uttak til mensen var ferdig.) Nå en mnd etterpå er mensen her igjen, men fortsatt ikke stabilisert syklus. Tok hele 37-38 dager denne gangen (vanligvis 31-32 dager lang syklus) og menstruasjonen ser igjen tynn ut og ikke vart mer enn et par dager. Også denne gangen har jeg hatt smerter helt siden antatt "eggløsning"(påvist med EL tester og temp.måling). Vet at det kan gå litt tid før syklusene stabiliseres, men under forrige IVF forsøk blødde jeg iallefall myyyyye mer, og syklusene deretter var mer normale hva blødninger gjaldt!. Syns ikke det er "normalt" å blø så lite som nå, liksom.. Har fått diagnostisert litt endometriose tidligere så mulig at det er den som forårsaker smertene.MEN de tynne blødningene?? Kjenner noen seg igjen? Kjempetakknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146372-mindre-mensbl%C3%B8dninger-etter-ivf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.