tonie Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Og du kjenner selvsagt ingenting heller der du ligger å håper å han skal bli ferdig snart... Lavpanne er et mer passende nick enn langpanne, synes jeg. Gi deg nå, du maser noe voldsomt her.... 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, jeg bruker å lese en god bok for å fordrive tida med noe. Provoserer det deg at jeg, som har passert 40, er glad i sensuell og leken sex? Eller hva er det som plager deg? Nei vet-du-hva!! Sex etter førti?? På tide å snurpe igjen "snella" og begynne å hekle! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 hehe.. er vel mer det at du IKKE har noe interessant sex som jeg reagerer på.. akkurat som damer slutter å like sex når de blir gamle, det er jo feil, men du gir inntrykk av at de er kjipe i senga... Hva gir deg inntrykk av at jeg har lite interessant sex? Jeg må jo le litt. Tror aldri jeg har hatt sex under dyna eller i mørket. 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei vet-du-hva!! Sex etter førti?? På tide å snurpe igjen "snella" og begynne å hekle! ;-) Jeg hekler for livet. Og slår nupereller. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg hekler for livet. Og slår nupereller. ;-) 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Lavpanne er et mer passende nick enn langpanne, synes jeg. Gi deg nå, du maser noe voldsomt her.... og det gjør ikke gamla babette? 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Hva gir deg inntrykk av at jeg har lite interessant sex? Jeg må jo le litt. Tror aldri jeg har hatt sex under dyna eller i mørket. Ikke der heller nei.. Du virker bare for urstusselig, kjedelig og gammel til at noen skulle gidde å ha seg med deg... 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 ;-) Har du noen teori om hvorfor denne langpanna er så ekkel mot den eiegode Babette? Ildfaste fat er nok mye snillere. Og morsan. 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ikke der heller nei.. Du virker bare for urstusselig, kjedelig og gammel til at noen skulle gidde å ha seg med deg... Den satt, gitt! Da er det nok atskillig bedre å ha sex i langpanna. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Den satt, gitt! Da er det nok atskillig bedre å ha sex i langpanna. akkurat som du greier å forestille deg det... 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei vet-du-hva!! Sex etter førti?? På tide å snurpe igjen "snella" og begynne å hekle! ;-) Det er jo nettopp det at det virker som babbette har blitt for gammel til å ha spennede sex som irriterer meg. Man blir da ikke kjedelig i senga bare man blir gammel. Om man ikke var det hele tiden da seff....... 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Har du noen teori om hvorfor denne langpanna er så ekkel mot den eiegode Babette? Ildfaste fat er nok mye snillere. Og morsan. mot den selvgode babette mener du vel... 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Har du noen teori om hvorfor denne langpanna er så ekkel mot den eiegode Babette? Ildfaste fat er nok mye snillere. Og morsan. Jeg er snill som dagen er lang, jeg! :-)) Skjønner at du blir litt matt over denne kortskalla langpanna! ;-) For oss som står på utsiden blir det unektelig nokså komisk at h*n ikke klarer å akseptere at andre har det slik eller sånn i senga (eller andre steder for den saks skyld....) 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg er snill som dagen er lang, jeg! :-)) Skjønner at du blir litt matt over denne kortskalla langpanna! ;-) For oss som står på utsiden blir det unektelig nokså komisk at h*n ikke klarer å akseptere at andre har det slik eller sånn i senga (eller andre steder for den saks skyld....) Det er nå akkurat like mye gamla som ikke aksepterer at andre har det annerledes enn henne. Hun tror sikkert at fordi hun har det tamt, så har alle andre det og... 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Det er jo nettopp det at det virker som babbette har blitt for gammel til å ha spennede sex som irriterer meg. Man blir da ikke kjedelig i senga bare man blir gammel. Om man ikke var det hele tiden da seff....... Jeg skjønner ikke hvor du leser alt dette hen! Nå har jeg riktignok ikke foretatt en nitidig undersøkelse av alle innleggene her, men det inntrykket jeg sitter igjen med, er dette: Du sier at diverse sex er ugreit dersom høydeforksjellen er stor. Babette sier at det går fint å ha sex likevel - det er et spørsmål om å strekke seg litt, bokstavelig talt. Og av dette får du til at hun har et kjedelig sexliv?? At hun neppe kan ha erfart mye ettersom hun påstår at det går bra lell?? Jeg skjønner det virkelig ikke! Det må da bare være fint at man klarer å overkomme diverse fysiske "komplikasjoner" og elske i vei?? Og hvis Babette er fornøyd, og forhåpentligvis hennes partner, hvorfor bryr det deg om de har sex til tross for stor høydeforskjell??? 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg er snill som dagen er lang, jeg! :-)) Skjønner at du blir litt matt over denne kortskalla langpanna! ;-) For oss som står på utsiden blir det unektelig nokså komisk at h*n ikke klarer å akseptere at andre har det slik eller sånn i senga (eller andre steder for den saks skyld....) Ja, du er snill, og så går det an å tulle med deg. For det får du to ekstra plusspoeng. 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skjønner ikke hvor du leser alt dette hen! Nå har jeg riktignok ikke foretatt en nitidig undersøkelse av alle innleggene her, men det inntrykket jeg sitter igjen med, er dette: Du sier at diverse sex er ugreit dersom høydeforksjellen er stor. Babette sier at det går fint å ha sex likevel - det er et spørsmål om å strekke seg litt, bokstavelig talt. Og av dette får du til at hun har et kjedelig sexliv?? At hun neppe kan ha erfart mye ettersom hun påstår at det går bra lell?? Jeg skjønner det virkelig ikke! Det må da bare være fint at man klarer å overkomme diverse fysiske "komplikasjoner" og elske i vei?? Og hvis Babette er fornøyd, og forhåpentligvis hennes partner, hvorfor bryr det deg om de har sex til tross for stor høydeforskjell??? Poneger er jo at hun IKKE har prøvd å ha sex med folk i alle mulige høyder da. Hun bare tror at det går greit. Derfor uerfarenhet, hun svarer uten å ha prøvd. Er bombastisk at joda det går greit er bare å tøye litt på seg. hallo?? 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Ja, du er snill, og så går det an å tulle med deg. For det får du to ekstra plusspoeng. :-)) Plusspoeng så det holder til deg også! Synes mange av kommentarene dine er herrrlige! Bl.a. den om cocktail.... Men noen er tydeligvis så selvhøytidelige at de ikke ser humoren i dette! :-)) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Poneger er jo at hun IKKE har prøvd å ha sex med folk i alle mulige høyder da. Hun bare tror at det går greit. Derfor uerfarenhet, hun svarer uten å ha prøvd. Er bombastisk at joda det går greit er bare å tøye litt på seg. hallo?? Jeg har ikke hatt sex med noen med esktremt avvikende høyde, men jeg anser meg ikke som uerfaren av den grunn. Hvor tar du det fra?? 0 Siter
Gjest langpanne Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har ikke hatt sex med noen med esktremt avvikende høyde, men jeg anser meg ikke som uerfaren av den grunn. Hvor tar du det fra?? ikke sånn uerfaren da, men hun har ingen erfaring på akkurat området med ulike høyder.. fatt litt da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.