Gå til innhold

Til alle skallede brødre:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så sier det du her skriver mye om kvinner.

Man skal tross alt være rimelig spalta i toppetasjen om man ser på en skallet fyr og går ut fra at han tjener mer penger enn sin kompis med hår.

Bare det i at man i det hele tatt begynner å tenke penger når man ser den manglende manken til mannen, er jo intet annet enn perverst.

Jeg tenker på en svær pikk med ører jeg! .)

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke skallede menn er sexy (er jeg alene her om det synet?), ikke de snauklipte heller. Menn kan godt ha "en fyldig manke".

Gjest JMR1980
Skrevet

Skallet? Det vet jeg ingenting om. Kvinnfolka tatoverer på øyenbryn når de har plukket sine i stykker. Kan du ikke bare tatovere hår på hodet ditt? Så slipper du å kjøpe rare bøker?

Hehehehe

Nei jeg er rimelig fornøyd med utseende mitt så det tror jeg ikke :-)

Gjest JMR1980
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke skallede menn er sexy (er jeg alene her om det synet?), ikke de snauklipte heller. Menn kan godt ha "en fyldig manke".

Det bare sier at alle er forskjellige. Noen liker det og noe ikke. Bare å akseptere det egentlig.

Skrevet

Du er ikke alene! ;-))

Bugge1365380662
Skrevet

Det var deilig og lese dette siden jeg i en alder av 23 allerede er skallet :-)

Skallet ,lite hår eller ikke i det hele tatt.Etter mitt syn er det hvordan man "bærer" dette som avgjør om en mann er sexy eller ei.Kanskje litt urettferdig mot manneætta,men avslappet selvtillit er det mest tiltrekkende for meg.

Skrevet

Var han eksempel på en sexy mann? Falt ikke i min smak.

Ikke min heller -fant ikke noen bedre i farta! hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...