Kakel Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Skal jeg være helt ærlig så sier det du her skriver mye om kvinner. Man skal tross alt være rimelig spalta i toppetasjen om man ser på en skallet fyr og går ut fra at han tjener mer penger enn sin kompis med hår. Bare det i at man i det hele tatt begynner å tenke penger når man ser den manglende manken til mannen, er jo intet annet enn perverst. Jeg tenker på en svær pikk med ører jeg! .) 0 Siter
fresja Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg synes faktisk ikke skallede menn er sexy (er jeg alene her om det synet?), ikke de snauklipte heller. Menn kan godt ha "en fyldig manke". 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Skallet? Det vet jeg ingenting om. Kvinnfolka tatoverer på øyenbryn når de har plukket sine i stykker. Kan du ikke bare tatovere hår på hodet ditt? Så slipper du å kjøpe rare bøker? Hehehehe Nei jeg er rimelig fornøyd med utseende mitt så det tror jeg ikke :-) 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg synes faktisk ikke skallede menn er sexy (er jeg alene her om det synet?), ikke de snauklipte heller. Menn kan godt ha "en fyldig manke". Det bare sier at alle er forskjellige. Noen liker det og noe ikke. Bare å akseptere det egentlig. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg synes faktisk ikke skallede menn er sexy (er jeg alene her om det synet?), ikke de snauklipte heller. Menn kan godt ha "en fyldig manke". Du er ikke alene! ;-)) 0 Siter
Kakel Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg synes faktisk ikke skallede menn er sexy (er jeg alene her om det synet?), ikke de snauklipte heller. Menn kan godt ha "en fyldig manke". Spørs helt hvem som eier huet det! http://images.rottentomatoes.com/images/movie/allposters/71/039_13679_rt.jpg 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Det var deilig og lese dette siden jeg i en alder av 23 allerede er skallet :-) Skallet ,lite hår eller ikke i det hele tatt.Etter mitt syn er det hvordan man "bærer" dette som avgjør om en mann er sexy eller ei.Kanskje litt urettferdig mot manneætta,men avslappet selvtillit er det mest tiltrekkende for meg. 0 Siter
fresja Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Spørs helt hvem som eier huet det! http://images.rottentomatoes.com/images/movie/allposters/71/039_13679_rt.jpg Var han eksempel på en sexy mann? Falt ikke i min smak. 0 Siter
Kakel Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Var han eksempel på en sexy mann? Falt ikke i min smak. Ikke min heller -fant ikke noen bedre i farta! hehehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.