Gå til innhold

Når ringe?

Anbefalte innlegg

Gjest dame, 30

Hei

Jeg er en kvinne på 30 år som har et spørsmål til dere. For en måned siden tok jeg kontakt med en attraktiv mann på byen og fikk en del danser med ham + litt prat (ikke mye, kun på dansegulvet). Spurte om jeg kunne be ham på kaffe neste gang han var i byen. Det kunne jeg. Han fikk så telefonnummeret mitt.

Jeg hørte ingenting.

I går var jeg igjen på byen. Penere kledd denne gangen (mer attraktiv), dersom det skulle ha noen betydning...

Så at mannen var der, sammen med venner. Jeg tok kontakt etter en stund og sa takk for sist, hvordan har du hatt det. Han virket glad for å se meg (men jeg vet ikke) og svarte. Våre respektive venne'flokker' stod tilfeldigvis i nærheten av hverandre, så vi pratet litt sammen og danset like mye som forrige gang. Han tok intiativ til dans et par ganger også (jeg er mest aktiv). Han tok også intiativ til rolig dans (han hadde drukket litt).

Da han sa at han hadde mistet telefonnummeret mitt sist, altså lappen han hadde fått, sa jeg at "da vil du sikkert ha det en gang til da?" og han sa ja. Kun jeg hadde mobil, så det ble til at jeg fikk hans nummer. Han var påpasselig på sørge for at det ble korrekt tastet inn.

Nå lurer jeg på når jeg skal ringe ham, og ...hva skal jeg si, hva kan vi prate om?

Hvis stemningen er god på telefonen, kan jeg da invitere ham på besøk til min by? Han bor i en by, 1 time unna.

Takker på forhånd for konstruktive svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146908-n%C3%A5r-ringe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en anonym fyr.

"Nå lurer jeg på når jeg skal ringe ham, og ...hva skal jeg

si, hva kan vi prate om?"

Ta opp tråden fra der dere slapp sist. Er der lite å snakke om, så ta dere en tur ut på kino eller sånn først.

"Hvis stemningen er god på telefonen, kan jeg da invitere ham på besøk til min by? "

Ja, men det bør være på et tidspunkt at det kan være aktuellt å kjøre så langt, ikke jobb dagen etter. Du bør ha noe å kan friste ham over til deg. God middag, kanskje ? eller noe annet han liker ? Har dere vel lite å snakke om å det er vanskelig å få ham med på noe, prøv med invitasjon til en fest eller til et lag med venner først. Så kan du se hva du får til etter det. Er fyren sjenert, får du smøre deg med litt mer tolmodighet, og bli nødt å ta litt initiativ selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146908-n%C3%A5r-ringe/#findComment-932767
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...