Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hællæ!

Vi hadde det kjempefint! 7-åringen vår var helt i hundre over dette her. Vi satt langt oppe - ja, nesten "hang i veggen". Rett foran oss satt Morten Harket med datter, bak oss satt Harald Rønneberg og Thomas Numme, -så jentene knipset vilt med kameraene sine. 12-åringen tok bilde med mobilen av bakhodet til Morten Harket -for han begynner å få måne...hehe

Vi hadde plakat med Kjartan på - men det var ikke sjangs til å komme på tv.

Gubben var hjemme og passet barnebarnet - og de to skulle liksom ta det opp på video, -og han satte i gang maskinen og gikk ned i stua (vi har tv på loftet), og det han ikke så var at hun nappet ut kortet til tuneren og gikk rundt med det - hehe. Så vi har med bare førsten av programmet.

Vi kjøpte oss sånne skjermluer med IDOL på, men jeg har enda min i veska da...

Alle fikk et kontantkort med 100,- kr i inngangen som vi kunne stemme med, for vi fikk ikke ringe - da hadde anlegget kollapset.

Det var en utrolig stemning!

Og da de leste opp at Kjartan vant - da skrek hele salen! :)

men, jeg syns at de to sangene han sang før den som Espen Lind skrev, var bedre til hans stemme. Jeg syns Margaret sang vinnermelodien best, men det sladrer du ikke om! hehe

Vel, det var min rapport - nå må jeg ut og jobbe! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146944-kakel/#findComment-938628
Del på andre sider

Hællæ!

Vi hadde det kjempefint! 7-åringen vår var helt i hundre over dette her. Vi satt langt oppe - ja, nesten "hang i veggen". Rett foran oss satt Morten Harket med datter, bak oss satt Harald Rønneberg og Thomas Numme, -så jentene knipset vilt med kameraene sine. 12-åringen tok bilde med mobilen av bakhodet til Morten Harket -for han begynner å få måne...hehe

Vi hadde plakat med Kjartan på - men det var ikke sjangs til å komme på tv.

Gubben var hjemme og passet barnebarnet - og de to skulle liksom ta det opp på video, -og han satte i gang maskinen og gikk ned i stua (vi har tv på loftet), og det han ikke så var at hun nappet ut kortet til tuneren og gikk rundt med det - hehe. Så vi har med bare førsten av programmet.

Vi kjøpte oss sånne skjermluer med IDOL på, men jeg har enda min i veska da...

Alle fikk et kontantkort med 100,- kr i inngangen som vi kunne stemme med, for vi fikk ikke ringe - da hadde anlegget kollapset.

Det var en utrolig stemning!

Og da de leste opp at Kjartan vant - da skrek hele salen! :)

men, jeg syns at de to sangene han sang før den som Espen Lind skrev, var bedre til hans stemme. Jeg syns Margaret sang vinnermelodien best, men det sladrer du ikke om! hehe

Vel, det var min rapport - nå må jeg ut og jobbe! :)

Takk :-)

Det var koselig at du tok deg bryet. Artig lesing.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146944-kakel/#findComment-939614
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...