shandy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Trodde nesten du hadde kommet med en rapport jeg. Hvordan var det på Idol i går? Var det gøy, sto dere nærme osv. En bitteliten rapport kan du vel komme med, ehh smigre :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146944-kakel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakel Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hællæ! Vi hadde det kjempefint! 7-åringen vår var helt i hundre over dette her. Vi satt langt oppe - ja, nesten "hang i veggen". Rett foran oss satt Morten Harket med datter, bak oss satt Harald Rønneberg og Thomas Numme, -så jentene knipset vilt med kameraene sine. 12-åringen tok bilde med mobilen av bakhodet til Morten Harket -for han begynner å få måne...hehe Vi hadde plakat med Kjartan på - men det var ikke sjangs til å komme på tv. Gubben var hjemme og passet barnebarnet - og de to skulle liksom ta det opp på video, -og han satte i gang maskinen og gikk ned i stua (vi har tv på loftet), og det han ikke så var at hun nappet ut kortet til tuneren og gikk rundt med det - hehe. Så vi har med bare førsten av programmet. Vi kjøpte oss sånne skjermluer med IDOL på, men jeg har enda min i veska da... Alle fikk et kontantkort med 100,- kr i inngangen som vi kunne stemme med, for vi fikk ikke ringe - da hadde anlegget kollapset. Det var en utrolig stemning! Og da de leste opp at Kjartan vant - da skrek hele salen! men, jeg syns at de to sangene han sang før den som Espen Lind skrev, var bedre til hans stemme. Jeg syns Margaret sang vinnermelodien best, men det sladrer du ikke om! hehe Vel, det var min rapport - nå må jeg ut og jobbe! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146944-kakel/#findComment-938628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hællæ! Vi hadde det kjempefint! 7-åringen vår var helt i hundre over dette her. Vi satt langt oppe - ja, nesten "hang i veggen". Rett foran oss satt Morten Harket med datter, bak oss satt Harald Rønneberg og Thomas Numme, -så jentene knipset vilt med kameraene sine. 12-åringen tok bilde med mobilen av bakhodet til Morten Harket -for han begynner å få måne...hehe Vi hadde plakat med Kjartan på - men det var ikke sjangs til å komme på tv. Gubben var hjemme og passet barnebarnet - og de to skulle liksom ta det opp på video, -og han satte i gang maskinen og gikk ned i stua (vi har tv på loftet), og det han ikke så var at hun nappet ut kortet til tuneren og gikk rundt med det - hehe. Så vi har med bare førsten av programmet. Vi kjøpte oss sånne skjermluer med IDOL på, men jeg har enda min i veska da... Alle fikk et kontantkort med 100,- kr i inngangen som vi kunne stemme med, for vi fikk ikke ringe - da hadde anlegget kollapset. Det var en utrolig stemning! Og da de leste opp at Kjartan vant - da skrek hele salen! men, jeg syns at de to sangene han sang før den som Espen Lind skrev, var bedre til hans stemme. Jeg syns Margaret sang vinnermelodien best, men det sladrer du ikke om! hehe Vel, det var min rapport - nå må jeg ut og jobbe! Takk :-) Det var koselig at du tok deg bryet. Artig lesing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146944-kakel/#findComment-939614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.