Gå til innhold

Opera

Anbefalte innlegg

Gjest download now
Skrevet

Den nye versjonen av opera er mye bedre enn IE6. Så mange flere muligheter.

Prøv den om du ikke allerede har gjort det:

http://www.opera.com/

ps: mozilla firefox er også er bra alternativ.

Fortsetter under...

Gjest download now
Skrevet

propaganda?

Nei, tipser folk om alternativ til IE.

Gjest Zombiebob
Skrevet

Driver de fortsatt å tvangsforer brukeren med reklame?

Gjest download now
Skrevet

Driver de fortsatt å tvangsforer brukeren med reklame?

Hæ?

Det er reklame øverst i browseren, men den kan man bli kvitt med å betale(ikke prøvd det selv). Ellers er det ikke reklame som jeg merker.

Jeg bruker både IE og Opera. Ingen propaganda.

Opera har innebygd popup-stopper.

Gjest download now
Skrevet

propaganda?

Nei, jeg bruker både IE og Opera, alt etter som.

Annonse

Skrevet

Tips: Den nyeste versjonen er ikke ute på norsk ennå, derfor får norske brukere tilbud om en eldre versjon. På nedlastingssiden står det link til nyeste engelske versjon.

Det er lurt å velge google-reklamebanner, den er mye mer usynlig enn den grafiske reklamen. Jeg har Opera-lisens men har ennå ikke registrert etter jeg reinstallerte, siden jeg ikke legger merke til reklamen.

Gjest Zombiebob
Skrevet

Hæ?

Det er reklame øverst i browseren, men den kan man bli kvitt med å betale(ikke prøvd det selv). Ellers er det ikke reklame som jeg merker.

Jeg bruker både IE og Opera. Ingen propaganda.

Opera har innebygd popup-stopper.

Nemlig, Opera tvangsforer deg med reklame. Da bruker jeg heller IE, det burde alle gjøre, så får vi standardisert browserfunksjonalitet. Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere.

Gjest download now
Skrevet

Nemlig, Opera tvangsforer deg med reklame. Da bruker jeg heller IE, det burde alle gjøre, så får vi standardisert browserfunksjonalitet. Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere.

Det hørtes mer ut som propaganda enn det jeg skrev.

"Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. "

Gjest download now
Skrevet

Tips: Den nyeste versjonen er ikke ute på norsk ennå, derfor får norske brukere tilbud om en eldre versjon. På nedlastingssiden står det link til nyeste engelske versjon.

Det er lurt å velge google-reklamebanner, den er mye mer usynlig enn den grafiske reklamen. Jeg har Opera-lisens men har ennå ikke registrert etter jeg reinstallerte, siden jeg ikke legger merke til reklamen.

Takk for tipset. Foretrekker engelsk jeg.

Gjest Zombiebob
Skrevet

Det hørtes mer ut som propaganda enn det jeg skrev.

"Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. "

Og hva var det som var "propaganda" der?

Gjest download now
Skrevet

Jeg bruker eMule, men får ikke trykt på linker i browseren, som da vanligvis i IE åpner og legger til filen i eMule. Får bare opp at adressen er ukjent.

Skrevet

Jeg bruker eMule, men får ikke trykt på linker i browseren, som da vanligvis i IE åpner og legger til filen i eMule. Får bare opp at adressen er ukjent.

Tools > Preferences > Programs and Paths. Legg til protokollen eMule bruker. (ed2k eller noe sånt? det som er før : i linken)

Annonse

Skrevet

Det finnes faktisk standarder for web. De vedtas av W3C, et konsortium der både Microsoft, Opera, Mozilla og mange andre organisasjoner deltar. Opera og Mozilla følger disse standardene mer nøyaktig enn det IE gjør. Dette er standarder som Microsoft selv har vært med på å vedta.

Gjest download now
Skrevet

Tools > Preferences > Programs and Paths. Legg til protokollen eMule bruker. (ed2k eller noe sånt? det som er før : i linken)

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...