Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Den nye versjonen av opera er mye bedre enn IE6. Så mange flere muligheter. Prøv den om du ikke allerede har gjort det: http://www.opera.com/ ps: mozilla firefox er også er bra alternativ. 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 propaganda? Nei, tipser folk om alternativ til IE. 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Driver de fortsatt å tvangsforer brukeren med reklame? 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Driver de fortsatt å tvangsforer brukeren med reklame? Hæ? Det er reklame øverst i browseren, men den kan man bli kvitt med å betale(ikke prøvd det selv). Ellers er det ikke reklame som jeg merker. Jeg bruker både IE og Opera. Ingen propaganda. Opera har innebygd popup-stopper. 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 propaganda? Nei, jeg bruker både IE og Opera, alt etter som. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Tips: Den nyeste versjonen er ikke ute på norsk ennå, derfor får norske brukere tilbud om en eldre versjon. På nedlastingssiden står det link til nyeste engelske versjon. Det er lurt å velge google-reklamebanner, den er mye mer usynlig enn den grafiske reklamen. Jeg har Opera-lisens men har ennå ikke registrert etter jeg reinstallerte, siden jeg ikke legger merke til reklamen. 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hæ? Det er reklame øverst i browseren, men den kan man bli kvitt med å betale(ikke prøvd det selv). Ellers er det ikke reklame som jeg merker. Jeg bruker både IE og Opera. Ingen propaganda. Opera har innebygd popup-stopper. Nemlig, Opera tvangsforer deg med reklame. Da bruker jeg heller IE, det burde alle gjøre, så får vi standardisert browserfunksjonalitet. Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Nemlig, Opera tvangsforer deg med reklame. Da bruker jeg heller IE, det burde alle gjøre, så får vi standardisert browserfunksjonalitet. Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. Det hørtes mer ut som propaganda enn det jeg skrev. "Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. " 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Tips: Den nyeste versjonen er ikke ute på norsk ennå, derfor får norske brukere tilbud om en eldre versjon. På nedlastingssiden står det link til nyeste engelske versjon. Det er lurt å velge google-reklamebanner, den er mye mer usynlig enn den grafiske reklamen. Jeg har Opera-lisens men har ennå ikke registrert etter jeg reinstallerte, siden jeg ikke legger merke til reklamen. Takk for tipset. Foretrekker engelsk jeg. 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Det hørtes mer ut som propaganda enn det jeg skrev. "Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. " Og hva var det som var "propaganda" der? 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Tips: Den nyeste versjonen er ikke ute på norsk ennå, derfor får norske brukere tilbud om en eldre versjon. På nedlastingssiden står det link til nyeste engelske versjon. Det er lurt å velge google-reklamebanner, den er mye mer usynlig enn den grafiske reklamen. Jeg har Opera-lisens men har ennå ikke registrert etter jeg reinstallerte, siden jeg ikke legger merke til reklamen. Jeg bruker eMule, men får ikke trykt på linker i browseren, som da vanligvis i IE åpner og legger til filen i eMule. Får bare opp at adressen er ukjent. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg bruker eMule, men får ikke trykt på linker i browseren, som da vanligvis i IE åpner og legger til filen i eMule. Får bare opp at adressen er ukjent. Tools > Preferences > Programs and Paths. Legg til protokollen eMule bruker. (ed2k eller noe sånt? det som er før : i linken) 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Nemlig, Opera tvangsforer deg med reklame. Da bruker jeg heller IE, det burde alle gjøre, så får vi standardisert browserfunksjonalitet. Dermed sparer de som lager web-sider masse tid&arbeid på å måtte slippe å ta hensyn til ulike avarter av browsere. Det finnes faktisk standarder for web. De vedtas av W3C, et konsortium der både Microsoft, Opera, Mozilla og mange andre organisasjoner deltar. Opera og Mozilla følger disse standardene mer nøyaktig enn det IE gjør. Dette er standarder som Microsoft selv har vært med på å vedta. 0 Siter
Gjest download now Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Tools > Preferences > Programs and Paths. Legg til protokollen eMule bruker. (ed2k eller noe sånt? det som er før : i linken) Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.