Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Er nydusjet og barbert. Gått smertefritt hittil. Nå har jeg smurt meg inn med lotion og babysalve og selvbruningskrem på leggene ) Tar tid å gjøre seg fin, ja! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Derfor går jeg med linbukse i morgen.... : ) Men har klina på litt selvbruningskrem på overkroppen, så jeg ikke er like hvis som blusen. Men må lakke tåneglene da.. Åpne sko. ha en fin feiring! ; ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Derfor går jeg med linbukse i morgen.... : ) Men har klina på litt selvbruningskrem på overkroppen, så jeg ikke er like hvis som blusen. Men må lakke tåneglene da.. Åpne sko. ha en fin feiring! ; ) Takk! Fin feiring du også ;o) Skal se etter en i linbukse og hvit skjorte, så vet jeg det er deg. For det er sikkert ikke så mange andre i sentrum i morgen... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Takk! Fin feiring du også ;o) Skal se etter en i linbukse og hvit skjorte, så vet jeg det er deg. For det er sikkert ikke så mange andre i sentrum i morgen... Nei sikkert ingen... : ) Du ser meg sikkert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.