Gå til innhold

NHD(andre) Bivirkninger av Risperdal?

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Har i samsvar med psykiateren min kommet frem til at vi skal prøve et lite tillegg av risperdal eller liknende. Depresjonen har blitt mye bedre. Bruker nå 375mg efexor og 25mg zoloft. Skal kanskje ned til 300 efexor, og opp til 50 zoloft. (Håper det går bedre enn når jeg begynte på zoloft. Det var psykisk tungt et par uker.)

Samtidig blir det da altså å legge til en liten dose anti-psykotikum for tvangstankene. Disse eksistensielle tidstankene er til stede nesten hele tiden.

Så det jeg lurer på er om risperdal e.l. pleier gi mye bivirkninger ved oppstart? Orker ikke en ny runde med depresjon/nedtur. Litt fysiske bivirkninger får heller gå.

Noen synspunkt/erfaringer?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147012-nhdandre-bivirkninger-av-risperdal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en del merkelige bivirkninger i begynnelsen, som synsforstyrrelser og tretthet. Pluss at jeg ble fryktelig sulten. Men da det endelig gav seg tålte jeg medisinen godt og har nå gått på Risperdal Consta i snart ett år. Annet man kan merke er sterk angst, men tror du som jeg slipper det pga anti-depressivaene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...