Cedexi Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det er så ufattelig urettferdig! De andre klager over eksamensperioden fordi det er masse pensum å komme seg gjennom på kort tid. Tenk om de bare for én dag kunne fikk prøve min situasjon. Tenk om de bare for én dag måtte prøve å konsentrere seg om skolebøkene samtidig som fortiden innhenter tankene, sjelen og kroppen hvert sekund, hvert minutt, hver time HVER dag! Da tenker jeg de ikke skulle ha noe å klage over når de siden fikk slippe mine tanker... Verden er så ufattelig urettferdig i disse eksamenstider!!! 0 Siter
Carwing Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 De andre har og rett på å ha det fælt, ingen har enerett på lidelse.Hva man lider for er forskjellig fra person til person. Eksamen kan være grunn nok til å ta sitt eget liv for noen. Presset er stort på mange, ikke bare Cedexi. 0 Siter
Cedexi Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 De andre har og rett på å ha det fælt, ingen har enerett på lidelse.Hva man lider for er forskjellig fra person til person. Eksamen kan være grunn nok til å ta sitt eget liv for noen. Presset er stort på mange, ikke bare Cedexi. Jeg vet det. Og jeg nekter ingen andre å ha det vondt. Det er bare så urettferdig å måtte ha så mange tanker oppe i hodet samtidig som det blir forventet at alt fokus skal være rettet mot eksamen. Jeg har rett på å føle det; selv om det er mange andre som også har det på samme måten.... 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Vet åssen du har det! Er selv student, og sliter til de grader. At jeg i tillegg bor på hybelhus, og må lide meg gjennom fester hver en eneste natt, samtidig som jeg må konsentrere meg om lesing OG å jobbe med meg selv, er til tider ganske utfordrende, og nok til å ville gi opp.... men vil vi det da Cedexi? Nei det vil vi ikke;) Hjelper meg litt med affirmasjoner jeg, som ; Mistera dette klarer du! Også redder jeg meg med, å tenke på at det snart er sommer, det er snart ferie.... og da kan alt (iallefall lesingen) ligge bak meg osv osv... Du får ha lykke til da:) 0 Siter
Cedexi Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Vet åssen du har det! Er selv student, og sliter til de grader. At jeg i tillegg bor på hybelhus, og må lide meg gjennom fester hver en eneste natt, samtidig som jeg må konsentrere meg om lesing OG å jobbe med meg selv, er til tider ganske utfordrende, og nok til å ville gi opp.... men vil vi det da Cedexi? Nei det vil vi ikke;) Hjelper meg litt med affirmasjoner jeg, som ; Mistera dette klarer du! Også redder jeg meg med, å tenke på at det snart er sommer, det er snart ferie.... og da kan alt (iallefall lesingen) ligge bak meg osv osv... Du får ha lykke til da:) Ja, det skal bli godt å legge vekk bøkene for en liten stund snart. Lykke til til deg også! 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja, det skal bli godt å legge vekk bøkene for en liten stund snart. Lykke til til deg også! Ja ikke sant:) Om du føler deg sliten og redd endag, så er jeg her daglig innom... Støtte og go ord trenger alle i ny og ne! Isærs vi studenter som sliter med litt for mye håndbagasje. 0 Siter
frosken Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Det blir vel ikke noe mer "rettferdig" om alle skulle slite like mye...? Lykke til med eksamen:-) 0 Siter
Cedexi Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Det blir vel ikke noe mer "rettferdig" om alle skulle slite like mye...? Lykke til med eksamen:-) Nei; det gjør ikke det. Drømmen min er at ingen skulle måtte ha "tung" bagasje å drasse på, når eksamenspresset egentlig er tung nok i seg selv ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.