Gjest sommersavn Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Det er kaldt!!! Sola skinner, men lufta er jammen skarp! 7. - 9. mai var det knallvær, men var det alt vi får av sommer eller? begynner å bli lei av tjukke gensere og bukser. Vil prøve ut sommergarderoben! Hvordan er været dere er? Er i Oslo og bruker hansker ennå. 0 Siter
Gjest aserbad Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ehh.. det er faktisk BARE 21 mai, og faktisk vår. Litt dårlig tålmodighet kanskje? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ehh.. det er faktisk BARE 21 mai, og faktisk vår. Litt dårlig tålmodighet kanskje? Og hansker?? Er jo i hvert fall 15 grader i Oslo hver dag nå. Har vært kjempevarmt i flere uker. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hm?! Jeg bor i Oslo og har flekket bleke shortslegger lenge jeg! Det har jo vært kjempevær! Riktig nok litt gråkaldt fra 17 mai og ut, men hansker og tykk genser? Jeg skal ut i T-skjorte jeg i hvertfall! Men..Håper temperaturen stiger igjen snart jeg og! God sommer! :-) 0 Siter
tonil Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Bor også i oslo-området. Men vi har da hatt mye fint vær, ikke bare 7-9 mai. Lenge siden jeg la bort hanskene/vantene mine. Det er faktisk ganske så deilig ute i solen nå. Solen varmer godt, men det blåser litt surt. Men det er vel gjerne slik, det fine været husker man knapt, dårlig vær ligger på minnet lenge. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ser damene under sitter i le i solveggen på terrassen og lurer på hva du snakker om. Da vil jeg bare anbefale laguna, papirtigeren etc, å ta seg en tur ut. Det er kaldt. Hadde vi hatt slik sol i en vanlig mai, hadde temperaturen vært 23-25 grader. Nå sier dagbladet 6 grader, mens blindern sier 10. Legger du til at det blåser godt også, så skal det noe til å kalle det varmt... Selv fjortisene har funnet fram genser og jakke. (Og da snakker vi om de som går i kortermet hele vinteren.) 0 Siter
tonie Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Her i gokk har vi omtrent det samme været som du har. Sol, ca 10 grader, men iskald vind. Var nettopp ute en tur, og det var skikkelig kaldt! Her blir det vel ikke sommer på en god stund enda, er jeg redd. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Her har det snødd i natt... I dag var det mange som la om til vinterdekk igjen...DEN 21.MAI!!! 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Kom til Volda så får du snø også Er du fra Volda også Mistera? her er jeg også. Drittvær... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.