Gå til innhold

Om å irritere seg over samboers rot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat. Redd for å bli kastet ut.

Se på logikken i det. Du krever at han skal ta sin del av oppgavene og frykter at han vil kaste deg ut. Tror du det faktisk kan skje? Og hvis det så skjer, er han da en voksen mann?

Og hva kan alternativet til "utkasting" være? At han faktisk respekterer det du foreslår omkring husarbeid/fordeling litt mer?

Det var vel egentlig ikke så seriøst ment.

Skal nok mye mer til for å bli kastet ut når man har 3 små barn,vil jeg tro.

Jeg skrev det for at du skulle forstå at jeg ikke var redd for å si i fra:o)

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kakel

15

• damedame

11

• Lurveline

10

• Mr Kahn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Godt å høre at det er flere dame-rotebøtter her ;-) Men han min, er ikke sy voldsomt ryddig av seg heller... Så ,- ja, det er rotete,- men nei,- vi krangler jo ikke så mye om sånt heller, da.

nei, det er bortkasta tid. men så lager jeg helt fantastiske middager til han da :) ( ti still, Ms.Sophie) :)

Skrevet

Må være fra min side det da.

Selvsagt :) Det finnes ikke noen større kjærlighetserklæring enn å plukke opp truser og sokker etter folk og hive dem i vaskemaskin. :)

Eller lage mat...

Gjest tone-lone
Skrevet

jepp :-)

Hvordan fikk du ham ryddig da, om jeg kan spørre? Fant du ham slik, eller måtte det kvinnelist til?

Jeg har definitivt ikke funnet min nisje her. Det føles nesten som om jeg oppdrar ham, og det føles bare helt totalt feil. At jeg må mase er helt utrolig.

Skrevet

Selvsagt :) Det finnes ikke noen større kjærlighetserklæring enn å plukke opp truser og sokker etter folk og hive dem i vaskemaskin. :)

Eller lage mat...

Da er det håp for at han elsker meg litt og da,for han lager mat noen ganger;o)

Skrevet

Ok, jeg har en tendens til å tolke ting litt seriøst... :) Det var sikkert en åpenbar spøk for de fleste utenom meg hahaha:)

Anyway. Vi mennesker motiveres jo gjerne av de helt primitive ting, og innerst inne - forbi det bevisste - så kan det hende det er noe i det. Frykten for å ikke bli elsket.

Ha en god dag!

Annonse

Gjest Savner rotet hans
Skrevet

Etter 3 mnd uten min eks samboer kan jeg vel si at jeg savner de skitne sokkene hans som lå overalt, lukten av brukte t-skjorter med hans lukt, og alt annet rot. Det er ikke det samme å ha en ryddig leilighet når han ikke er her mer.

Gjest tone-lone
Skrevet

Men jeg er redd for at han blir dritlei.

Jeg er dritlei, for svarte svingende. Ikke av ham, selvfølgelig, men alt rotet som følger med ham.

Skrevet

Hvordan fikk du ham ryddig da, om jeg kan spørre? Fant du ham slik, eller måtte det kvinnelist til?

Jeg har definitivt ikke funnet min nisje her. Det føles nesten som om jeg oppdrar ham, og det føles bare helt totalt feil. At jeg må mase er helt utrolig.

han var ferdig sånn, jeg traff han da han var 40 - så det hadde jo ikke nytta å forandre han da heller :)

Skrevet

ja, da elsker han deg sikkert - eller kanskje det er SULT? *lol*

Gjest tone-lone
Skrevet

han var ferdig sånn, jeg traff han da han var 40 - så det hadde jo ikke nytta å forandre han da heller :)

Gratulerer!

Min kom i rotemodus.

Skrevet

Etter 3 mnd uten min eks samboer kan jeg vel si at jeg savner de skitne sokkene hans som lå overalt, lukten av brukte t-skjorter med hans lukt, og alt annet rot. Det er ikke det samme å ha en ryddig leilighet når han ikke er her mer.

Det var noe å tenke på ja :)

Skrevet

Gratulerer!

Min kom i rotemodus.

Ja, og det er jo ikke sånt man vet når man treffes heller, -sånn på by'n mener jeg :)

Annonse

Gjest tone-lone
Skrevet

Ja, og det er jo ikke sånt man vet når man treffes heller, -sånn på by'n mener jeg :)

Burde fulgt med en bruksanvisning og en advarsel.

Skrevet

Burde fulgt med en bruksanvisning og en advarsel.

Ja, og vaskelapp :)

Gjest tone-lone
Skrevet

Ja, og vaskelapp :)

Han klarer å vaske seg selv da. Heldigvis.

Jeg får ta enda en forklaringsrunde i dag tenker jeg.

Skrevet

Det gjør mitt søtnos også.

Han lager skikkelig, skikkelig god omelett. Verdens beste! Og pastaen er heller ikke verst.

Skrevet

Jeg begynner å skjønne hvor heldig jeg er. Min var ferdig dressert da jeg overtok ham, og han roter aldri. I tillegg har han aldri sure sokker og mikser ofte gin og tonic til meg når jeg er sliten. Og lar meg få lese Dagbladet først.

Han tar heller ikke med seg ytterjakka inn i stua, som enkelte andre gjør. Og jeg kunne levd med skittentøy slengt i krokene, våte håndkler på gulvet og tannkrem i vasken.

Men ikke yttertøy i stua, der er jeg beinhard. Blir helt dårlig av det. Eksen danderte jakka rundt en spisestol og tømte lommene for nøkler og diverse på salongbordet.

Gjest Pricilla
Skrevet

Å herregud.. da er han verre enn min! ; ) Her havner all skittentøy i kurven, glass og sånne ting rydder han ut om morningen. Men han ser ikke alle smulene jeg ser da.. : )

hadde blitt gal av å være ryddehjelpen hans.. Og det har jeg sagt klart i fra at jeg ikke gidder. Selv om ejg smrydder/tørker her og der, men det er greit.. Det ser egentlig greit ut, men ikke plettfritt som jeg vil ha det! ; ) I hvert fall på kjøkkenbenken og stuebordet.

men tannkremsprut på speilet og litt skjeggstubber i vasken overlever jeg.. eller skyller jeg vekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...