Gjest ufff Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 jeg lurer på om noen kan "se" eller merke på en person om vedkommende bruker medisiner og da seroxat? om ikke "vanlige" mennesker kan se dette, kan fagpersonell som en lege se dette? jeg tenker litt på om man får utvidete pupiler eller noen form for "glass aktig blikk" e.l.? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 ja, uten tvil. man faar diverse utvekster paa hodet og nesen vokser. dessuten blir man sukkersoet-rosa etter 3.9 dager. fra spoek til revolver. Neida. ingen vil merke det paa deg (annet enn ved blodproever). lykke til, haaper du vil oopleve bedring. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Noen får en form for fet, glinsende svette ved fysiske anstrengelser. Det har jeg hatt selv, og det kjenner jeg igjen. Hvis folk blir feite plutselig, samtidig som de er sykmeldte, så tenker jeg også antidepressiva. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Noen får en form for fet, glinsende svette ved fysiske anstrengelser. Det har jeg hatt selv, og det kjenner jeg igjen. Hvis folk blir feite plutselig, samtidig som de er sykmeldte, så tenker jeg også antidepressiva. tullebukk... 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 tullebukk... Jeg tuller ikke! Dette var de to synlige tinga som skjedde med meg for noen år siden, derfor er det det jeg forbinder med antidepressivabruk. Og jeg har også observert at det har skjedd med andre. Så derfor var det faktisk et ærlig svar på spørsmålet. Men det kan jo også være andre grunner til at en svetter og blir feit... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Jeg tuller ikke! Dette var de to synlige tinga som skjedde med meg for noen år siden, derfor er det det jeg forbinder med antidepressivabruk. Og jeg har også observert at det har skjedd med andre. Så derfor var det faktisk et ærlig svar på spørsmålet. Men det kan jo også være andre grunner til at en svetter og blir feit... Svette og overvekt kan jo skyldes andre ting enn ad.! Men det er riktig.. det -kan- forekomme (derimot gaar jo bivirkninger vanligvis over etter en periode, hvis ikke kan man jo raadfoere seg med sin lege og evt bytte). jeg tenkte mer i retning av om vedk. lurte på om h*n ser ruset/full ut og det er ikke tilfelle. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Svette og overvekt kan jo skyldes andre ting enn ad.! Men det er riktig.. det -kan- forekomme (derimot gaar jo bivirkninger vanligvis over etter en periode, hvis ikke kan man jo raadfoere seg med sin lege og evt bytte). jeg tenkte mer i retning av om vedk. lurte på om h*n ser ruset/full ut og det er ikke tilfelle. Faktisk syns jeg at jeg ser mye bedre ut på AD... og alle andre også *løpe til legen for å rapportere denne bivirkningen* : ) 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Faktisk syns jeg at jeg ser mye bedre ut på AD... og alle andre også *løpe til legen for å rapportere denne bivirkningen* : ) Hehe... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Faktisk syns jeg at jeg ser mye bedre ut på AD... og alle andre også *løpe til legen for å rapportere denne bivirkningen* : ) hehe 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 ja, uten tvil. man faar diverse utvekster paa hodet og nesen vokser. dessuten blir man sukkersoet-rosa etter 3.9 dager. fra spoek til revolver. Neida. ingen vil merke det paa deg (annet enn ved blodproever). lykke til, haaper du vil oopleve bedring. I noen tilfeller kan dette sees av dem som er kjent med å bruke medisinene og kjenner personene fra før.Blandt annet som tildigere innlegg sier, er sterk svette fra pannen et et slikt eksempel.Eller at man over en kort periode legger på seg. Men dette har med bivirkninger å gjøre og gjelder slett ikke alle. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 I noen tilfeller kan dette sees av dem som er kjent med å bruke medisinene og kjenner personene fra før.Blandt annet som tildigere innlegg sier, er sterk svette fra pannen et et slikt eksempel.Eller at man over en kort periode legger på seg. Men dette har med bivirkninger å gjøre og gjelder slett ikke alle. "I noen tilfeller kan dette sees av dem som er kjent med å bruke medisinene og kjenner personene fra før." vissvass. bivirkninger som svette og overvekt kan skyldes andre ting enn bruk av AD. Man kan ikke SE paa en person om vedk. bruker AD eller ikke... men i saa fall - hvordan fikk du den gaven? 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 "I noen tilfeller kan dette sees av dem som er kjent med å bruke medisinene og kjenner personene fra før." vissvass. bivirkninger som svette og overvekt kan skyldes andre ting enn bruk av AD. Man kan ikke SE paa en person om vedk. bruker AD eller ikke... men i saa fall - hvordan fikk du den gaven? Det er noe livet og sykdommen har lært meg, men selvfølgelig kan det også ha andre årsaker. Husk at jeg snakker om personer som en kjenner fra før. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Det er noe livet og sykdommen har lært meg, men selvfølgelig kan det også ha andre årsaker. Husk at jeg snakker om personer som en kjenner fra før. ..og hva ser du det paa? (altsaa med hvilke tegn kan du konkludere med at vedk. gaar paa AD) 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 ..og hva ser du det paa? (altsaa med hvilke tegn kan du konkludere med at vedk. gaar paa AD) Du må kjenne deg selv svært godt og gjennkjenne deg selv i andre. HUSK DETTE GJELDER BARE NOEN BRUKERE. Hos dem som ikke har disse bivirkningene kan det ikke sees, og det er kansje de fleste. Vel, jeg er bare en gruffalo ---------- 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Du må kjenne deg selv svært godt og gjennkjenne deg selv i andre. HUSK DETTE GJELDER BARE NOEN BRUKERE. Hos dem som ikke har disse bivirkningene kan det ikke sees, og det er kansje de fleste. Vel, jeg er bare en gruffalo ---------- hoerselen er riktignok noget redusert etter aa ha spillt chopin paa full styrke, men den er fortsatt i behold. saa ja,- jeg skjoenner at vi snakker om mennesker vi kjenner... men jeg lurere altsaa paa hvilke tegn du ser. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 hoerselen er riktignok noget redusert etter aa ha spillt chopin paa full styrke, men den er fortsatt i behold. saa ja,- jeg skjoenner at vi snakker om mennesker vi kjenner... men jeg lurere altsaa paa hvilke tegn du ser. Det med svettetokter er faktisk et godt tegn. Av erfaring. Det er jo mange som går på SSRI. Er det noen du kjenne som plutselig begynner å klage over eller ha synlige svettetokter, så kan en mistenke medisinbruk. Ofte er medisinbruken nettopp SSRI. Jeg har hatt rett i slike antagelser flere ganger de siste årene jeg. Ikke at det er noe poeng, men som tidligere SSRI-bruker kjenner en lett tegnene. Det er ikke vanlig svette for de som blir rammet nemlig, men det renner og glinser. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Det med svettetokter er faktisk et godt tegn. Av erfaring. Det er jo mange som går på SSRI. Er det noen du kjenne som plutselig begynner å klage over eller ha synlige svettetokter, så kan en mistenke medisinbruk. Ofte er medisinbruken nettopp SSRI. Jeg har hatt rett i slike antagelser flere ganger de siste årene jeg. Ikke at det er noe poeng, men som tidligere SSRI-bruker kjenner en lett tegnene. Det er ikke vanlig svette for de som blir rammet nemlig, men det renner og glinser. Vedk kan jo f.eks. ha hormonforstyrrelser og diabetes, staa paa blodtrykksmedisin (Micardis renner det rimelig bra av), og gudvethva. eller hur. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Vedk kan jo f.eks. ha hormonforstyrrelser og diabetes, staa paa blodtrykksmedisin (Micardis renner det rimelig bra av), og gudvethva. eller hur. jeg kverulerer, -men nu skal jeg gi meg 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 jeg kverulerer, -men nu skal jeg gi meg Ha en riktig god natt! Takk for idag. Hilsen gruffalo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.